Hej herinde I 2017 skifter jeg min stationære ud med en bærbar da jeg skal til at arbejde flere steder fra. I den forbindelse har jeg bestilt en Lenovo Yoga 910 bærbar som kan alt det (og nok meget mere) en maskine skal kunne. MEN jeg har behov for en dockingstation til når jeg er på kontoret. Den skal være nem at tilslutte, og så skal den give mig alle de tilslutningsmuligheder jeg har behov for. Som jeg kan se det, så har jeg pt følgende tilslutninger: - 2 skærme (udover den til bærbaren, som jeg alligevel ikke skal bruge når den er tilsluttet docking) - Højtalere - diverse usb tilslutninger til bluetooth, mus/tastatur, printer - stik til internet (foretrækker kabel, da trådløst har sine svagheder her hvor jeg er) Det ville være at foretrække hvis jeg kunne nøjes med blot 1 stik der forbinder docking stationen til den bærbare. Jeg synes godt nok det er svært at finde hoved og hale i diverse tilgængelige docking stations. ER der nogen der kan give mit et praj om hvad der vil passe til mig, eller eventuelt hvad jeg skal være opmærksom på? Hilsen Morten :o) |
Hej Morten
Jeg er også i gang med at skal have ny laptop og docking station og 2 skærme.
Jeg har kigget på udvalget hos atea.dk og de har alle de forskellige professionelle laptops og docking stationer, så jeg vil foreslå at du kigger der.
Da jeg var i El-giganten og Power fandt jeg ud af at de intet aner om docking stationer:-)
Dbh
Kim