Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan en revisor betale sig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har været selvstændig IT-konsulent i et halvt års tid og tænker om det giver mening at få en revisor på. Økonomien er så simpel som sådan noget kan blive; længerevarende kontrakter og én faktura afsendt til kunden pr måned. På købssiden lidt IT-udstyr og internet. Jeg har selv kunnet køre det i dinero uden problemer, og regnskab kan jeg også godt overskue, når det kommer dertil.

Tænker dog på, om jeg kunne have fordel af en revisor. Mest fordi jeg tænker, at de nok kan nogle små fif i forhold til skat og selskabsformer (har kørt det som et simpelt enkeltmandsfirma her i starten). Så måske udgiften hurtigt ville tjene sig selv hjem.

Nogen, der har erfaringer med værdien af revision i en lignende virksomhed?

Videre, hvis jeg skal have fat i en, hvad anbefaler I så? Dinero kan formidle kontakt til folk i hele landet, og det kan amino vist også. Er det en fordel at finde en person i lokalområdet, eller kan det komme ud på et?

PFT for feedback :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra det du skriver har du absolut ingen somhelst værdi af revision.
Derfor kan du dog stadig godt, med fordel sikkert, have en revisor tilknyttet til assistance med årsafslutning og skat. Herunder tænkes også i optimeringsmuligheder og sparring mv.

Statsautoriseret revisor - København

Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er tidligere revisor (mange år siden)
.
Og jeg anvender nu en dygtig, opdateret revisor til sparring samt årlige opgaver.

Du behøver ikke at tilvælge selve revisionen, men det kan ofte være relevant med sparring og årlig bistand.
Jeg vil ikke undvære det.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)