Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ekstra indkomst på 3500 kr. for 1-2 timer per dag

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej.
Jeg oplever tit negative kommentarer vedrørende Network Marketing(NM).
Men ofte(st) tror jeg at denne negativitet kommer af uvidenhed og forudfattede meninger.
Bevares, der findes absolut masser af negative oplevelser med Network Marketing og der findes uden tvivl masser af tvivlsomme firmaer der nyder godt af folks lyst til at tjene ekstra penge og måske endda prøve at leve af det.
Langt fra alle firmaer er lige seriøse og en del har en markedsføringsplan der mildest talt er ugennemskuelig.
Jeg begyndte selv for sjov med network marketing for blot 2 måneder siden, for at se hvad dette var for noget.
Nu her efter to måneder, har jeg oplevet en hel del skepsis og til tider næsten latterliggørelse, fra folk der rent faktisk aldrig nogensinde har haft noget med NM at gøre. Jeg synes personligt at det er lidt ærgerligt med dette dårlige ry, der sikkert også er skabt igennem tvivlsomme firmaer, der har lovet guld og grønne skove...
Men ligesom i alle "brancher" er der brodne kar og det er nok også op til os, at prøve at gennemskue firmaet -kikke efter et firma der har fundets i mange år og ikke mindst har en fornuftig markedsføringsplan, så "vi" i sidste enden kan få noget godt ud af det arbejde vi lægger i det.

Jeg har personlig kun godt at sige om NM(det firma jeg nu har valgt) og selvom man bliver mødt med skepsis og mistro, så er det også en utroligt spændende "rejse" at skabe sit eget team, med produkter eller ydelser man selv kan stå inde for.
Jeg har arbejdet maks 1-2 timer per dag i to måneder.
Den første måned fik jeg udbetalt 800 kr.
I næste måned får jeg udbetalt ca. 3.500 kr.
Min mening er ikke at gøre dette på fuld tid, da jeg er meget tilfreds med mit job, men det er en fed hobby og jeg er faktisk overrasket over hvor spændende det er...
Så hvis du har overvejet at tjene lidt ekstra penge, eller bare finder det spændende at opbygge dit eget lille team, så find et fornuftigt og anerkendt firma, som du føler du kan stole på og spring ud i det.
Der er måske mange der ikke får noget profit ud af det, men hvis man arbejder målrettet og tror på produktet, så vil jeg mene at der er masser af muligheder for at "enhver" kan få en fornuftig ekstra indkomst.
Jeg ved ikke hvor mange der lever af NM i Danmark og jeg er sådan set også ligeglad... JEG er positivt overrasket og selvom jeg ikke har nogen intention om at skifte mit arbejde ud, så er det langt sjovere for mig at bruge en time hver aften på dette, istedet for at sidde i sofaen. Og så får jeg endda penge ud af det.

Nå men dette skal ikke ses som nogen reklame, det var bare mine betragtninger efter 2 måneders Network Marketing.
Jeg vil selvfølgelig hjertens gerne fortælle mere om det, hvis det er nogen der har nogle spærgsmål.

De bedste hilsner
Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Enig... Uvidenhed dræber det hele.
Kan du forklare lidt om produktet og hvordan man regner sin lønseddel ud da jeg da gerne vil vide mere.
Hvis produktet er rigtig og lønsedlen sat simple op uden at skal have raketvidenskab i skolen så har du fået skovlen under mig og jeg er med på din ide.
Men bliver online da jeg vild gerne vil høre om det produkt som få din omsætning så hurtig op Smile

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.
Produktet er et helseprodukt fra tyskland, som er sammenkoblet med en norsk slankekur, der er uhyre effektiv og sund.
Det er ikke mig der har regnet "lønnen" ud, de udbetaler den den 15 hver måned.
Firmaet har sit hovedkontor i Tyskland og har eksisteret siden 1993.
I løbet af foråret åbner de et "hovedkontor" her i Danmark.
Den 23 januar har firmaet et informationsmøde i København og den 24 januar i Silkeborg, hvis dette har interesse. Begge infomøder er kl 19-21.
Hvis du sender mig din emailadresse, så kan jeg sende dig en markedsføringsplan.

Med venlig hilsen
Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej men du ved vel hvad procenten er på produkterne?
Kan ikke komme til infomøde men vil gerne besøge deres hjemmeside.
Har du et link?

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det afhænger af hvor langt man er kommet. Men salgsavancen ligger på mellem 20-40%

Du kan sende mig en mail på min.mail@aol.com så kan jeg sende dig mere info.

De bedste hilsner
Peter

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Se en normal virksomhed ville give dig alt forklaring Peter.
Uvidenhed som du kalder det kommer fra at det er så sammenfoldet at man skal have masse af undervisning for at forstå det.
Undervisningen består som regel af en rigtig god taler som virkelige kender værdiord for salg og ved hvordan fører folk i peakstat så de kan ligge underskriften mens de har den fede følelse.
Dertil kommer der at man som regel skal investere så de kan sælge list at de ellers usælgelige produkter (en af grunde til det er nemmere at finde sælgere end at sælge produktet.)
Efter dette bliver man opfordret til at starte med hele sit netvært da man allerede har troværdighed der, når man er færdig med sit netværk (og har smadret hele sin troværdighed) går man ud (feks på amino) og ser om ikke man kan lurer folk med til møde der men sig ikke for meget det skal den som liggere højere end dig gøre til et møde.

Jeg har en 6 års uddannelse i salgspsykologi samt har været til et hav af møder omkring dette.
Netop pga af salgspsykologi gennemskuere jeg til peptalken og uden den falder det hele hurtig til jorden.
Mine venner vil ikke have mig med længere fordi jeg tit stiller spørgsmål til hele udregnings systemet som tit er uoverskuelig og ikke engang taleren kan det til fulde (men det er ens lønseddel og en af de store grunde til man knokler)
De er dog stadig mine venner fordi jeg ved det nok går over og de snød jo ikke mig selvom de var i god tro i starten.

Så når du siger uvidenhed er det nok pga af det skal være hemmelig til den den virkelige gode sælgere kommer på banen.

Mit råd er at tage dit tab og komme videre så du kan få dine venner tilbage.

Grunden til at jeg har været til et hav af møder er tanken faktisk er god hvis systemet er bygget simple op og produktet er rigtigt.
Dette har jeg så ikke set endnu og desværre kommer det nok aldrig.

Men hvis nu jeg tager fejl (gør jeg ind imellem) så forklare mig lige om hvor meget man skal investere fra starten, hvad præsis produktet er og hvordan man udregner sin løn på sælgere og produktet.
Jeg ønsker ikke at spilde 1-2 timer på et møde hvor det hele er hemmelig inden.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen.
Undskuyld jeg ikke har svaret før nu og at mit svar bliver meget kort, da jeg lige nu bliver overrendt af efterspørgsler på produktet(over 3.000 beskeder som skal besvares, der er kommet siden 1 januar)!
Jeg har bare hurtigt læst din kommentar og jeg er forundret over at du i det hele tiden gider at blande dig, når du rent faktisk bare nyder at "tale ned" til folk.
Der er ikke nogen af mine venner, eller familie der er blevet, eller vil blive påduttet noget som helst. Tro mig, jeg har rigeligt at se til med alle de forespørgsler der kommer. Lige nu alt for meget faktisk.
Hvad bilder du dig egentlig ind ved at fyre sådan noget pis af at jeg skal droppe dette og få mine venner tilbage...?
Undskyld mig, men du virker ikke helt stabil... eller er det janteloven der taler?

Tro mig, jeg er en meget høflig mand og vil egentlig bare ignorere en selvoptaget fjols som dig, men nogen gange er idiotien bare så graverende, at det er svært at holde sin kæft.

Det kan være at du har 6 års uddannelse i salgspsygologi... og?
Jeg gik 15 år til fodbold... og spillet som bedst i serie 2... who cares.

Dette var et meget kort og uigennemtænkt svar, på din oppustede selvfedhed.

Uanset hvad så ønsker jeg dig al held og lykke fremover uanset hvad du laver...
Jeg ønsker at dine venner holder af dig, uanset hvad du siger eller skriver...
Og jeg ønsker også at din familie og dine nære bærer over med dig, når du trækker forhastede konklutioner uden at have noget som helst at have det i.

Jeg var venlig og svaret på dine spørgsmål og hvis du også havde haft respekt og været venlig, havde du fået svar(så godt jeg kunne) på dine spørgsmål, men du afviste og gik istedet for til angreb.
På mig virker dui til at være en meget sølle person.

Nå men igen, hav en fantastisk dag og giv dine nærmeste en krammer(de fortjener det jo nok).
Nu må jeg fortsætte med at besvare eventuelle kunder i en fandens fart.

Mvh. Peter

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad hedder produktet?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boombastic:
Jeg gik 15 år til fodbold... og spillet som bedst i serie 2... who cares.
I do .... :-) hvor gik du til fodbold?
PS: Hvilket produkt er der tale om - det lyder rigtig godt - kombinationen af tysk og norsk.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tror du misforstår eller ikke læst det hele igennem.

Kan godt lide tanken hvis det er et produkt som kan sælge og gennemskuelig udregning.
MLM er ikke dumt og folk er kun udvidende fordi de fleste ikke har et godt produkt som kan sælge og bruger så supersælgere til at komme ud med det.

Netop derfor gav jeg mig tiden til at forklare hvorfor jeg ikke bryder mig om det men er klart med på den hvis du (uden timers peptalk) kan forklare præsis hvad produktet er og hvad man får i provision på andre sælgere og produktet.

Så lad os ikke skændes og kom med et par link og lidt forklaring.
Kunne jo være at jeg rent faktisk syntes om det.

Indtil videre holder du både mig og andre uvidende og det var netop det vi skulle undgå!

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)