Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ekstra indkomst på 3500 kr. for 1-2 timer per dag

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Boombastic:
overrendt af efterspørgsler på produktet

Det er jo fantastisk!

Hvis du nu fortalte hvilket produkt det er, så er jeg sikker på at du ville få endnu flere henvendelser her fra Amino. Der er med garanti et par stykker af os der har et nytårsfortsæt om at tabe sig lidt på en hurtig og nem måde! 

Herudover så prøver han jo sådan set blot at hjælpe andre her på forummet, og ved du blot lidt om salg, så er din fremgangsmåde nok ikke særlig motiverende for folks købelyst.

Mvh

Morten

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Firmaconnect.net:
MLM er ikke dumt
Helt enig og jo højere oppe man sidder i pyramiden "jo mindre dumt er det....:" - Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Boombastic:
Jeg har arbejdet maks 1-2 timer per dag i to måneder.

Den første måned fik jeg udbetalt 800 kr.
I næste måned får jeg udbetalt ca. 3.500 kr.

Ud fra hvad jeg kan læse mig til, så lad os lige lave regnestykket:

1-2 timer/dagen, jeg sætter den midt imellem: 1 1/2 time/dagen i 2 måneder: 90 timer

Din fortjeneste er dermed 38,8 kr./timen. 

Selv folk der står som skilte inde på Strøget, tjener mere og det er på min førsteplads over mest nedern jobs.

Selvfølgelig hvis du kan fortsætte denne eksepotentielle kurve, så vil du på 3. måned tjene 15.312 kr. og 4. måned 66.992 kr. og så er det jo sjovt nok, men det må jeg antage aldrig kommer til at ske, da det er et pyramidespil, hvorfor produktet ej heller er i fokus.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Min mening med indlægget var ikke at have produktet i fokus, for så ville folk bare banke en oven i hovedet over dette.
Jeg var så naiv, at jeg fortalte om mine oplevelser efter to måneder med Network Marketing og forventet ærligt talt(igen nok lidt naivt) ikke at det skulle kaldes pyramidespil(da dette jo er ulovligt).
Mine ønsker var som sagt at fortælle om mine oplevelser og måske inspirere andre til at prøve dette, hvis de "kedet sig" om aftenen.
Og det var helt bevidst at jeg ikke nævnte selskabets navn, da jeg ikke ville at dette skulle ligne en "salgsannonce", selvom jeg selvfølgelig afsluttet med at skrive at folk kunne kontakte mig hvis de ville høre mere(jeg er jo ikke så dum, at jeg lukker døren, for at der eventuelt vil være nye muligheder).

Mvh. Peter

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Måske har jeg misforstået og måske er jeg lidt stresset pga af alle efterspørgsler, men min point var IKKE at hverve nye folk.
Det var mere et indlæg der skulle fortælle om mine oplevelser og som jeg senere kunne skrive videre på, så kunne det måske inspirere andre, eller det modsatte.
Jeg er overbevist om at der findes mange mindre seriøse firmaer der ude, men jeg ved også at der findes en del meget seriøse og dygtige firmaer.
Mine primære kontakter er i norge og her ved jeg at det er mange der virkelig tjener en god bonus på Network Marketing. Jeg tror også at der måske er lidt mere plads og rum til at fortælle om det i norge og at det måske er lidt mere accepteret der.
Igen jeg valgte at skrive der fordi jeg var positivt overrasket og ville starte en tråd om det.

Nu kan jeg forstå på det hele at nogle er overbevist om at dette er fup, hvis jeg ikke fortæller firmanavn osv.
Men hvis i vil have mere at vide, så må i kontakte mig privat på min mail.
Jeg burde måske nævne firmanavnet her og promovere folks umiddelbare store efterspørgsel på produkterne, men jeg vil heller ikke udfordre heldet, ved at så lige pludselig have en "kollega"/konkurrent i nærheden.
Jeg er intresseret i at udvide mit team med engagerede folk, ikke skabe mere konkurrence end højest nødvendig.

Undskyld mit lidt rodede indlæg... jeg er bare lidt stresset for tiden... stresset -men glad :-)

Jeg svarer nok ikke mere i denne tråd, da jeg ikke gider at bruge tid på negativitet og folk der mistolker alt man skriver.

Hav en fantastisk dag

Mvh. Peter

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er noget særligt med Network Marketing hvor navnet altid skal holdes hemmeligt af konkurrencehensyn.

Jeg er glad for det ikke gælder i andre brancher - det ville være ret upraktisk.

Ellers spændende indlæg.

God aften :-)

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Boombastic:

Måske har jeg misforstået og måske er jeg lidt stresset pga af alle efterspørgsler, men min point var IKKE at hverve nye folk.
Det var mere et indlæg der skulle fortælle om mine oplevelser og som jeg senere kunne skrive videre på, så kunne det måske inspirere andre, eller det modsatte.
Jeg er overbevist om at der findes mange mindre seriøse firmaer der ude, men jeg ved også at der findes en del meget seriøse og dygtige firmaer.
Mine primære kontakter er i norge og her ved jeg at det er mange der virkelig tjener en god bonus på Network Marketing. Jeg tror også at der måske er lidt mere plads og rum til at fortælle om det i norge og at det måske er lidt mere accepteret der.
Igen jeg valgte at skrive der fordi jeg var positivt overrasket og ville starte en tråd om det.

Nu kan jeg forstå på det hele at nogle er overbevist om at dette er fup, hvis jeg ikke fortæller firmanavn osv.
Men hvis i vil have mere at vide, så må i kontakte mig privat på min mail.
Jeg burde måske nævne firmanavnet her og promovere folks umiddelbare store efterspørgsel på produkterne, men jeg vil heller ikke udfordre heldet, ved at så lige pludselig have en "kollega"/konkurrent i nærheden.
Jeg er intresseret i at udvide mit team med engagerede folk, ikke skabe mere konkurrence end højest nødvendig.

Undskyld mit lidt rodede indlæg... jeg er bare lidt stresset for tiden... stresset -men glad :-)

Jeg svarer nok ikke mere i denne tråd, da jeg ikke gider at bruge tid på negativitet og folk der mistolker alt man skriver.

Hav en fantastisk dag

Mvh. Peter

Peter du følger helt samme fremgangsmåde som de fleste andre MLM medlemmer. 

Der er typisk tale om et helseprodukt, af en eller anden art, som bare er meget mere fantastisk end alt andet, som du kan finde i Matas, gerne noget med et ekstrakt af en eller anden grønsag eller noget olie af en art.

Det kan hjælpe, endda kurere, alt muligt - men det er noget man ikke kan skrive om, for der er myndigheder der siger at, man ikke må komme med anprisninger som ikke kan dokumenteres og det går jo ikke - det sælger jo ikke. Ofte er der en eller anden 'doktor' der siger god for produktet, men det underbygges ikke af noget som helst videnskabeligt. 

Så kan produktet gøre dig rig, uden at man skal lave ret meget, man skal bare lige sælge til sine venner, familie og hvem der ellers stoler på en. Men de skal helst ikke bare købe produktet, de skal helst sælge produkter til deres egen omgangskreds. Gerne en start pakke. Så får man lidt provision hvergang de sælger noget i 'teamet'. Stor forretnings mulighed - ikke?  Det er altid stort i udlandet og der er altid nogen der tjener kassen på deres Team og det kan du også komme til. Big bucks.


Det hele er uigennemskueligt, man kan ikke få oplyst noget, uden man lige kommer til et møde. Det er altid en kæmpe success med masser af henvendelser og man skal slå til nu inden der kommer for mange. Ja så skal det helst se ud som om man ikke hverver medlemmer til noget med MLM men bare lige vil fortælle hvor pissegodt det går.


Bollocks!


Dine svar til Firmaconnect.net's understreger at det blot er endnu et MLM koncept af samme model som ovenstående. Det er hørt før og vi kommer nok til det igen. Jeg har ondt af de mennesker der falder i - for størstedelen taber.

Jeg håber af hele mit hjerte du vinder, men sandsynligheden er meget lille. 

/S

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Om jeg følger de samme fremgangsmåder som andre MLMére skal jeg lade være usagt, da jeg rent faktisk ikke kender ret mange. Men det gør du tydeligvis og det er super. Jeg håber at de nyder det de laver og at det giver dem noget personligt og måske også penge.

Jeg kan ikke se hvorfor du skal generelisere og hvad det skal gøre godt for?
Er det et problem at jeg synes at jeg har fået en fed start og at jeg rent faktisk synes at det er en sjov branche, med en ganske pæn seriøsitet?

Ja, jeg promoverer en kur, samt nogle naturlige produkter.
Kuren fik mig til at tabe mig 7,8 kg. eller 9,13% af min totale kropsvægt på 28 dage -uden at miste muskelmasse, energi eller lignende.
Dette syntes jeg var så fantastisk, at jeg syntes det kunne være sjovt at anbefale dette til andre der mener at de har behov for det.
Jeg har så fra start af valgt at ikke omtale dette for nogen venner eller familie, men ja jeg er blevet spurgt, da de selvfølgelig lagde mærke til mit vægttab og at jeg på kort tid havde fået mere energi og overskud.
En af mine venner er nu igang, men dog ikke på opfordring af mig. Er dette et problem?

Du antager at jeg sælger til venner og familie, hvilket jeg bevidst har valgt at ikke gøre.
Men hvis min ven kommer og spørger til det, vil jeg jo ikke lyve ;-)

Det er meget -rigtigt meget der forhandles idag, der ikke kan underbygges videnskabeligt... og? Er det værre at nogle produkter ikke kan underbygges videnskabeligt bare fordi de sælges som MLM, kontra de står i en butik?

Tja jeg ved at det er nogle der tjener meget, rigtigt meget endda indenfor MLM og da jeg kender hende der anbefalet mig dette, ved jeg også hvordan hendes økonomi har forandret sig. Men det er jo selvfølgelig bare løgn og latin, for det er jo MLM ;-)

Det er så ærgerlig at alt skal undergraves sådan, at man simpelthen er nødt til at blive i de gamle stereotype tankegange, hvor man nægter at bare vælge at tro at det er nogen... bare nogen, der har en god oplevelse.
For pokker da, jeg har skrevet at jeg i den sidste måned tjenet 3500 kr. og så skal der nedgøres og hele branchen skal trækkes over en kam.
Lige nu har jeg flere "kunder" som er utroligt glade for disse produkter og de har tabt sig og fået det bedre... er det skidt?
Er det skidt at et firma vælger at promovere deres produkter via MLM, istedet for at tage den store dyre kamp om hyldemeterne ude i butikkerne?
Er produkterne generelt dårligere, bare fordi de ikke betaler en pokkers masse penge for at komme ind i butikkerne?

Kære venner...
Jeg undskylder hvis i føler jer provokeret over at jeg skrev at jeg var positivt overrasket over denne branche og specielt det firma jeg har valgt, PM International.
Nu kan i google og prøve at finde fejl på deres produkter, dårlige omtaler osv.
Jeg har lige nu, som jeg har skrevet over 3000 henvendelser på kuren, som jeg skal svare på.
I er meget velkomne til at tjekke min facebookside ud og se hvor meget jeg snyder, bedrager osv. (den hedder 28 dages kuren)

Dette var og er et rent hyggeprojekt.
Jeg havde hørt rigtigt mange dårlige rygter om Network Marketing(MLM) og valgte at, for sjov, gøre en lille bitte smule for at se om det var så slemt som jeg havde hørt.
Mine første betragtninger er, som jeg skrev i det indledende inlæg, at jeg var positivt overrasket at det var "så nemt" at tjene penge, da jeg havde hørt det modsatte.
Jeg har heller ikke(som jeg også skrev) nogle intentioner om at dette skal blive noget fuldtidsprojekt, da jeg har et arbejde jeg er meget glad for.
Men istedet for at bruge tiden på sofaen om aftenen, valgte jeg at teste dette.
Vi er nu blevet et lille team og en af dem er også begyndt at tjene penge på dette.
De andre falder måske fra... måske falder vi alle fra... måske bliver vi et team på 100 personer... who knows. Det er et sjovt hyggeprojekt, som jeg bare ville skrive en lille kommentar om... ikke andet.

Du afslutter med at sige at du har ondt af de mennesker der "falder i" - for størstedelen taber.
Ja, sådan er det jo med så meget.
Jeg gik en masse år til fodbold og spillet som bedst i serie to... Min barndomsven spillet professionel fodbold i allsvenskan.
Jeg har ikke ondt af os andre der ikke gik så langt at vi kunne leve af vores hobby... jeg var og er glad for dem/ham der lykkes. Men sådan er vi jo så forskellige.

Ja jeg ved at sandsynligheden ikke er så stor(men nok større end hvad du går og tror), men hey: hvor intet vover ;-)

Jeg skal lige sige at jeg ikke blev hvervet via et møde... jeg hvervet mig selv da jeg syntes at produkterne og konceptet var pisse fedt.
Jeg har været til et møde med PM International og jeg kan med 100% sikkerhed sige at der ikke var nogen der decideret blev spurgt om de ikke skulle "være med" og promovere deres produkter.
Jeg ved heller ikke hvor mange helt nye der var(men det var nok nogle stykker), men det var en hyggelig stemning, med en ganske interessant produktgennemgang.
Selvfølgelig ønsker de da flere medlemmer, alt andet er jo utopi at tro... men jeg tro næppe der var nogen der på nogen måde følte sig presset på nogen som helst måde. Jeg hørte ikke en eneste blive kontaktet og spurgt. Men okay, det kan være sket, da jeg var på toilettet ;-)

Jeg vil lige afslutte -igen om at jeg ikke vil have en diskussion... jeg orker det faktisk ikke, for helt ærligt så føler jeg mig lidt stødt(måske umotiveret) over jeres mistro.
Jeg valgte netop ikke at nævne for meget, da jeg ikke ville at mit første indlæg skulle lyde som om jeg prøvet at hverve medlemmer.
Jeg skrev som sagt blot, for at fortælle om mine to måneder i MLM. Jeg syntes/synes at det gik overrakende godt og ville dele dette med mig og måske inspirere andre til at prøve.
Jeg er nok træt og lidt slidt efter en pokkers masse henvendelser... men det er jo kun positivt.
Hvis jeg har overreageret undskylder jeg.

Næste weekend skal "hele" vores lille team mødes til en omgang pool og en øl... det bliver sgu hyggeligt.
Men nu skal jeg sove.

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Boombastic:
Jeg kan ikke se hvorfor du skal generelisere og hvad det skal gøre godt for?

Jeg bliver jo nødt til at generalisere, du vil jo ikke fortælle noget om dig, dine produkter osv. unden man lige kontakter dig for en 'snak', men mon ikke jeg rammer meget godt alligevel :-) 

Boombastic:
Det er meget -rigtigt meget der forhandles idag, der ikke kan underbygges videnskabeligt... og? Er det værre at nogle produkter ikke kan underbygges videnskabeligt bare fordi de sælges som MLM, kontra de står i en butik?


Jo for det må en butik ikke - det er jo det der er pointen når vi taler om en mirakel kur lige som din. Hvis det var rigtig at du solgte en kur der kunne citat:

"Kuren fik mig til at tabe mig 7,8 kg. eller 9,13% af min totale kropsvægt på 28 dage -uden at miste muskelmasse, energi eller lignende"

var det nok en bedre forretning at sælge den i Matas frem for via MLM - men det virker naturligvis ikke. Du kan godt have tabt dig men det er ikke pga. kuren. 

Jeg syntes der er fint at du ikke vil sidde i sofaen og vil igang med noget MLM det er dig helt frit for. Jeg er klar over at denne tråd ikke fører nogen steder hen men jeg forsøger bare at give en anden vinkel på MLM, så dem der overvejer at gå med på MLM tænker sig lidt om og lige vurdere en ekstra gang om de bliver manipuleret ind i en andens drøm.

Jeg er bare træt af at i MLM folk pakker tingende ind, for dit indlæg er et klasseeksempel på en typisk MLM hverve indlæg for et helse produkt og det gør MLM så utroværdig som det kan gøres.

MLM kan være effektiv, for der spilles på to heste på samme tid - det er smart, men det er nemt at udnytte og det gøres i stor stil.

Tupperware er også et MLM foretagende, men hey det er plastbøtter - måske til overpriser - men de lover ikke du taber dig når du opbevarer din frokost i en tupperware bøtte.

Jeg håber at du køber et helt fodboldhold for alle de penge du kan tjene på denne kur og dine 3000 henvendelser og hvis ikke så et dit tab begrænset og hvis du ikke hverver dine venner så har du heller ikke tabt dem.

Held og lykke...

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der var en gang en der sagde:

Luk munden og let røven.

Det er en slankekur der virker. Og skal det gå stærkere, kan man også ryste let på hovedet. Vil du have en flødebolle. Og det er så her du ryster på hovedet. Jeg garanterer vægttab, og hvis du vil give min idé videre, kan du bare stikke mig en femmer.

Jeg ville gerne have vist billeder af før og efter resultater, men det er ulovligt i Danmark at skrive om et vægttab i kg. og derefter vise billeder.

Jeg har lavet en hjemmeside med min slankekur http://letnu.dk/

----------------------------------------------------------

Det jeg mener er at alt kan være godt nok. Men jeg vil have flere data og måske se en hjemmeside hvis jeg skal sælge et slankeprodukt. Det skal jo trods alt ned gennem halsen.

Om det er Norsk eller Tysk eller begge dele betyder ikke så meget, men jeg mangler info, for at kunne vurdere indtjeningsmuligheder og produktet. Hvis det bare er som f.eks. Herbalife, Amway, Agel, DubliACN, Shineclub, LR eller noget der ligner, har det ingen interesse.

Bedste hilsner
Lars Mikkelsen

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)