Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ekstra indkomst på 3500 kr. for 1-2 timer per dag

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Boombastic:

Min mening med indlægget var ikke at have produktet i fokus, for så ville folk bare banke en oven i hovedet over dette.
Jeg var så naiv, at jeg fortalte om mine oplevelser efter to måneder med Network Marketing og forventet ærligt talt(igen nok lidt naivt) ikke at det skulle kaldes pyramidespil(da dette jo er ulovligt).
Mine ønsker var som sagt at fortælle om mine oplevelser og måske inspirere andre til at prøve dette, hvis de "kedet sig" om aftenen.
Og det var helt bevidst at jeg ikke nævnte selskabets navn, da jeg ikke ville at dette skulle ligne en "salgsannonce", selvom jeg selvfølgelig afsluttet med at skrive at folk kunne kontakte mig hvis de ville høre mere(jeg er jo ikke så dum, at jeg lukker døren, for at der eventuelt vil være nye muligheder).

Mvh. Peter



Hej Peter.

Nej det er ikke pyramidespil og hvis du læser skrev han heller ikke det.
Fra starten blev pyramidespil ulovligt og derfra tog man så tanken og pillede alt det ulovlige ud og deraf ordet som man kender det i dag.
Multilevel Marketing - MLM

Men uanset hvordan du vender og drejer det er det toppen af en pyramide som tjener de virkelig gode penge og din mission er vel også at bygge folk under dig så du er høj i leddet, pyramiden eller hvilken ord du nu vælger at bruge.

Der har været mange af indlæg som dine og de ender desværre altid samme sted.
Dette er et iværksætter forum for folk som ønsker at drive deres virksomhed til noget.
Nogle finder partner 50/50 andre går 100% i det.
Noget af det bedste ved at være selvstændig er hvis ens produkt er en stolthed (for mig i hvert fald), hvis folk som bruger mig som sammenarbejdes partner kan drive deres virksomhed endnu større pga af mit produkt er det en enorm stolthed.
Hvis du spørger hvad jeg laver (gør du nok ikke nu Smile ) vil jeg med glæde dele min passion med dig.

Jeg ved i også deler men det er blandt konkulegaer fordi hvis man ikke er en del der er man nok ikke så interessant.

Igen, vis mig produktet inde for MLM jeg kan være stolt over og som jeg har lov til at fortælle om uden den store salgstale men med passion på produktet som første drivkraft og jeg er helt klart med.

Ved ikke om du er blevet sur og derfor du ikke vil fortælle om dit produkt eller det er som de andre hvor du helst ikke vil fordi man skal lures ind af bagvejen.
Anyway..... har intet lært endnu andet end du er inde for MLM

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ja, der er jo altid tvivlere(er ikke selv i NM, men kender en del der er). Men synes nu ikke man bør tænke for meget over hvad andre tænker, så længe det fungerer for en selv? Det er vel trods alt det vigtigste. 

Seneste projekt: Onlinelaanene.dk

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars.
Det er en fin lille hjemmeside du har der :-)
Jo jeg kender lidt til det at det er ulovligt med før og efterbilleder, jeg har dog lagt nogle på min lille blog, hvor jeg bland andet skrev efter 28 dage med CellRESET: http://hvordanvirkerfitline.blogspot.dk/2016/11/sa-er-de-28-dage-af-cellreset-kuren.html

De produkter man tager under CellRESET er slet ikke noget der giver mæthedsfornemmelse eller skal erstatte et måltid.
Produkterne er udelukkende til for at give kroppen nok vitaminer, mineraler og aminosyrer under kuren, så man ikke "går død", eller begynder at miste muskelmasse.
Selve CellRESET kuren er en kostomlægning, der "selvfølgelig" primært undgår kulhydrater, kunstige tilsætningsstoffer, salt og sukker.
CellRESET blev udviklet af Aage Stenseth og man bruger som sagt udelukkende FitLines produkter til at tilføre kroppen nødvendige vitaminer og mineraler -ikke som erstatning for måltid.

Det er bland andet et produkt der hedder Restorate der 8 forskellige slags mineraler, som er nødvendige for at "fjerne" affaldsstoffer i kroppen.

Jeg kan sende dig mere info om CellRESET hvis du vil, nu hvor du i forvejen interesserer dig for emnet?

Dbh. Peter

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu gået nogle måneder og jeg vil lige komme med en lille "update".
Efter en ganske god start indenfor Network Marketing, blev det hverdag igen.
Altså, indtjeningen har hver eneste måned været pænt stigende, men modvilligheden og det at folk sammenligner det med ulovligt pyramidespil, er/var utrolig trættende.
Efter en måned droppet de to gutter der var med på ideen ud og siden da har jeg kørt dette alene.
Jeg bruger stadigvæk 1-2 timer per dag på dette, men jeg har i de sidste 2-3 måneder slet ikke fokuseret på at få andre til at forstå konceptet Networ Marketing og har udelukkende fokuseret på produkterne og kuren.
Dette har været en stor succes og jeg må sige at jeg med 100% ærlighed kan sige at jeg på ingen måde troet at indtjeningen var så god, hvis man ikke havde nogen i sit "team".
Jeg har nu en stabilt(ganske markant) stigende indtjening og vil sige at jeg tjener en ganske fin halvtidsløn på 1-2 timers arbejde per dag.
Nu vil jeg til at mere seriøst snakke med "kunder" osv. om de er interesseret i at høre om denne ganske spændende mulighed for at tjene ekstra penge.
Jeg har tjent 99% af pengene via Facebook og NEJ jeg har ikke kontaktet venner og familie... 
Mange Network Marketing firmaer anbefaler at man tager fat i alle dem man kender osv. 
Dette er jeg ikke enig i. 
Jeg holder helst mine venner og familie væk fra min forretning, men hvis de spørger, vil jeg selvfølgelig hellere end gerne hjælpe.

For mig har Network Marketing været utroligt spændende, sjovt, frustrerende, personligt udviklende og faktisk pænt indbringende.
JA det kræver arbejde... en hel del endda.
JA det kan være frustrerende... en hel del endda.
NEJ man er ikke nødt til at holde homeparties, plage familie og venner osv.
NEJ man er ikke nødt til at bygge et team for at tjene ganske gode penge -Men det vil absolut heller ikke skade.
NEJ det er ikke nødvendigvis sådan at dem der er over dig tjener mere end dig.

Jeg synes personlig at dette er en utroligt fed måde at tjene ekstra penge på, og jeg er virkelig overrasket over hvor god indtjeningen kan være, selvom man ikke har bygget et team.

Det er vildt spændende at være med til at bygge noget helt nyt op i Danmark og jeg kan kun på det varmeste anbefale dem der har nogle timer til overs at overveje Network Marketing.
For mig har det været en "no brainer" at arbejde med CellRESET, da det uden nogen som helst tvivl er en fantastisk kur, med utrolige muligheder. Og så gør det jo ikke noget at det er et solidt firma der ligger bag produkterne der har brugt Network Marketing som deres måde at promovere produkterne, lige siden 1993.

Så hvis du vil bruge lidt tid på at tjene ekstra penge, kan jeg varmt anbefale dette...
Der findes masser af NM-firmaer og det er sikkert mange der er rigtigt gode. Led efter det der intresserer dig og undersøg firmaet... Vælg gerne et firma der har været i gamet i mange år, da dette ofte er et tegn på at de har styr på tingene.

Jeg er selvfølgelig mere end villig til at besvare dine spørgsmål, hvis du vil finde ud af om du skal være med til at bygge CellRESET og gøre det til en lige så gigantisk succes som det er i Norge, Tyskland osv.
Jeg vil ihvertfald gøre mit for at DU få succes.

Bare send mig en mail på
min.mail@aol.com

V
h. Peter

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Du skriver nogle lange og detaljerede indlæg. Er det muligt, at du dokumenterer nogle af dine påstande, f. eks. en "stabil og markant stigende indtjening", hvad betyder det beløbsmæssigt?

Jeg er godt klar over, at en del af MLM-gamet er, at skabe en spænding og en lovprisning af produktet, der danner rammerne for forretningen, men... hvis vi nu laver en hurtig "cut the crap" og går direkte til de essentielle informationer. Hvor meget har du investeret vs. hvor meget har du omsat og hvad er din bundlinje?

Du skriver, at du ikke længere har et team, men udelukkende tjener på at sælge produkter. Du skriver også, at forhandleravancen ligger på 20-40 procent. Endvidere skriver du at din indtjening er stabil og markant stigende. 

Hvis vi kort sammenholder de oplysninger, fremgår det, at du siden jan./feb., hvor du havde en indtægt/mdr. på 3.500,-, har oplevet en markant stigning. Hvad er indtægten nu? Hvor mange salg ligger til grund for en indtjening, markant højere end 3.500,-, når en avance på 20-40% er grundlaget? 

Hvor stor er din omsætning?

Som du nok kan læse, er der en vis skepsis i mine spørgsmål til dig. Du har muligheden for, at give et sobert og informativt svar. 

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej M. S.
Ja jeg ved ikke hvor mange der egentlig ville sætte detaljer på hvad de tjener osv.
Måske lidt dumt, men jeg føler det lidt personligt. Men okay, når det kommer til Network Marketing, så er det oftest sådan at folk stiller sig negative og pessimistiske i forhold til det man siger... og det er vel måske også fair nok... jeg føler bare at det er lidt personligt.
Men okay, det var jo mig der startet med at nævne indtjeningen fra start af, så jeg er måske selv ude om det ;-)
Jeg havde i april måned en udbetaling på ca. 1.183 euro 
Jeg synes dette er super fint i forhold til at det egentlig bare er/var et hyggeprojekt jeg gik igang med, da jeg syntes at det var lidt synd at bruge hver aften foran flimmeren.

Vh. Peter

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ja, du har ret i at indtjening ofte holdes hemmeligt og ikke er samtaleemne. Det forholder sig måske lidt anerledes med MLM, fordi netop indtjeningspotentialet er den solgte vare.
For alle os, der ikke bliver alt for imponerede over salgsgas og "internationalt anerkendte forskere dr. med. Diller Daller og Prof. All - Muligt" lægger navn til "kæmpe succeser i dette og hint udland" det er samme smøre hver gang. Det er forfriskende med en MLM aktør, som fortæller hvad udbetalingen reelt ligger på. Der står så ikke noget om hvor meget af beløbet, der er eget forbrug, eller egen finansieret. Hvis din INDTÆGT er på ca. 8000,- så har du solgt slankeprodukter for mell. 22 og 44.000 på en måned - det er sgu da meget godt gået.
Hvis du fremlægger dokumentationen, som viser de tal du opgiver, burde det ikke være svært at finde interesserede parter.
Der er ingen grund til at blive sur ller fornærmet. Du skrev selv et indlæg med din forretning og mulighederne i denne, så kommer der nogle spørgsmål til dit produkt, som du svarer delvis på og det er fint og forfriskende.
Hvis du solgte paraplyer, ville du nok finde det naturligt, at få spørgsmål om vandgennemtrængelighed og salgsaftaler fra mennesker, som ikke gider høre om en international anerkendt forskers forkromede besyv på vejrforhold og paraplyers vidunderligheder. Ingen forretningsdrivende burde have noget imod, at dokumentere deres produkters egenskaber. Faktisk burde man nok være tilfreds med interesse og opmærksomhed.
Jeg tror ikke for 5 øre på de tal du opgiver, specielt ikke uden dokumentation.
Du overlever nok uden min tiltro, og jeg klarer mig nok uden dokumentation fra din side, men i alle andre sælger/køber forhold ville det være naturligt at dokumentere sine påstande.
Hvis jeg ser på en brugt bil forventer jeg ikke at sælger kalder mig for pessimist og uvidende, når jeg bederom at se servicebogen, der dokumenterer det tal han tilfældigvis slynger ud som km-stand.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej M. S.
Det kan jo være ligegyldig at fortsætte med denne "snak" når du -uanset hvad ikke tror på mig.
Ja det er MEGET stor interesse for kuren og ja jeg har en pæn omsætning.
Siden i går har jeg svaret over 1.800 personer der har kontaktet min facebookside( https://www.facebook.com/fitlineogcellreset/ ) og nej, det har ikke været brugt reklamekroner på dette. Men det kan være ligegyldigt, for du tror ikke på det alligevel ;-)

Skaberen af kuren(Aage Stenseth) er nu en ganske dygtig mand, der bland andet står bag udviklingen af sundhedskuren på det norske rigshospital... Men det kan jo være ligegyldig, for du tror jo ikke på det alligevel ;-)

Jeg skrev, fordi jeg var meget positivt overrasket over Network Marketing og ja, jeg er faktisk lidt stolt over de resultater jeg har skabt på ganske kort tid.
Jeg synes personlig at det er super fedt at man på "så kort tid" kan bygge en pæn indtjening op, ved at i princippet kun bruge facebook.
Og jeg har altid hørt at man via Network Marketing er nødt til at rekrutere andre for at få nogen omsætning,indtjening, det er så modbevist.
Men JA, det er klart at der er STORE fordele ved at få et team der arbejder sammen for et fælles mål og ja, jeg vil da stille og rolig finde nogle der synes at dette er fedt, ligesom mig.

Jeg kan ikke se hvorfor pokker jeg skulle lyve, overdrive eller andet.
Jeg skrev fordi jeg synes at det var fedt og jeg er overrasket over en måde at tjene penge på, jeg havde hørt så meget negativt om.
Men jeg vidste intet om det og derfor havde jeg nok denne negativitet og mistro.

Jeg synes at vi skal stoppe "diskussionen" her, for skal jeg være helt ærlig så gider jeg ikke forklare og forsvare mig overfor en person der prøver at flå alt det man siger i stykker.

Jeg ønsker dig en rigtigt dejlig aften og jeg ønsker dig kæmpe succes med det du arbejder med.

De bedste hilsner
Peter 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Boombastic:

Jeg synes at vi skal stoppe "diskussionen" her

Det syntes jeg ikke, fordi det var dig selv, der genstartede posten den 8/5 efter flere måneders ro.

I starten ville du ikke røbe dit produkt, men have at folk personligt henvendte sig til dig.

Senere du nævnte CellRESET,  og du har udtalt dig om produktet således:

"produktet er et helseprodukt fra tyskland, som er sammenkoblet med en norsk slankekur, der er uhyre effektiv og sund".

Altså en blanding mellem Kumle og Sauerkraut? (tror gerne dette er en slankekur, men næppe det er sundt)

02 jan 2017 kl. 07:58 skrev Prestaspeed.dk på tråden.

04 jan 2017 kl. 13:42 svarede Boombastic med følgerne:

"Undskuyld jeg ikke har svaret før nu og at mit svar bliver meget kort, da jeg lige nu bliver overrendt af efterspørgsler på produktet(over 3.000 beskeder som skal besvares, der er kommet siden 1 januar)!
Jeg har bare hurtigt læst din kommentar"

Boombastic hvis du kan svare 3000 beskeder på 4 dage, og kun bruger 1-2 timer om dagen. (formoder det er venlige, serviceminded, informerende svar du giver) Så vil jeg gerne ansætte dig. Seriøst tilbud.

Nu når du kan tjene så meget som 3500kr, på kun et par timer om dagen, hvorfor ikke så gøre det fuld tid. 10 timer um ugen giver 35.000 kr før skat, og så har du stadig weekenden tilgode. Fantastisk. Og hvis du så ligger endnu 27 timer i det, så er du oppe på fuldtid, hvilke giver dig masser af tid til at skabe nye kontakter, og dermed nye salg. Hvorfor gør det som deltid?, tag chancen og gør det fuld tid. Du har fat i en guldmine, hvorfor reklamere det for os? Og især bruge så meget tid på det?

Hvis det er af barmhjertighed, så tak for chancen. Men mon ikke du kan gøre det bedre selv, uden os. Og så evt. donere en del af dit profit til f. eks. verdensnaturfond.

Mvh Allan

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen og tak for at du tager dig tid til at svare, efter 10 dage, på en debat du ikke gider deltage i .

Jeg driver selv en forretning hvor jeg sælger brugte rumskibe. Lige nu er der et begrænset antal stillinger ledige. Du skal være hurtig! Kæmpe indtjeningspotentiale. Jeg har selv tjent 15mio det sidste døgn. Jeg søger en eller to engagerede sælgere. Rumfart bliver kæmpestort. Hop med på bølgen. Vi starter snart i dit land, men er en kæmpe succes i udlandet.
Jeg ønsker dig en rigtig god dag og al mulig succes med dine besvarelser til de næste 1000 kunder :-)

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)