Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv feedback på www.festivalpakker.dk

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 24
Fra  SBDanmark.dk Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

SINDSYGT FEDT KONCEPT! ville ønske jeg havde fundet på det ;-)

Jeg syntes jeres side er rigtig fin og simpel.

Jeg ville mene i skal lægge stor vægt på det simple! og holde det i den stil.

Men det skal kunne Betale sig for kunderne at handle hos jer / ellers skal der være mere end bare et telt og sovepose. alle kan jo købe det i jysk til en hundredemand.

Jeres tilbehør derimod er rigtig godt! Det er jo Festival, så lav f.eks en "MONSTERPAKKE" hvor ølbon og siddestole medfølger.

jeres forsidebanner er lidt stort :-)

og så bør i nok beskrive jeres produkter lidt mere, f.eks kvaliteten på soveposen, tæltet er vandtæt osv  (om ikke andet så bare for at få noget tekst)

Ellers Fedt koncept. Håber i når langt med det.
PS det ku være så fedt lige at få jeres logo/webshop printet på teltene... Og mega fed reklame der lander lige der hvor kunderne er!

Fra München
Tilmeldt 22. May 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke læst alle kommentarer, så se blot bort fra min kommentar, hvis jeg rammer noget, som du har set før. 

Jeg synes hjemmesiden ser super godt ud, men jeg tænke at det ville være super godt for hjemmesiden at produkterne blev mere visualiseret. På den måde at de stikker lidt ud fra hjemmesiden, når man scroller ned. 

Ligeledes kunne det være fedt, hvis man kunne ligge kontakt info og kontakt form parallelt.

Slutteligt ville jeg fjerne blog fra menuen til der er blogindlæg. Dette vil jeg gøre da det giver en tom side og dermed et stoppunkt for en eventuelt crawler, der skal indeksere siden. 

Fed ide - God arbejdslyst!

Mads

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Overvej en grøn-profil ... med de priser der vil folk være på nippet til købe pakken og smide udstyret væk når de tager jer hjem.

Så hvad med at lave en model hvor i køber indholdet i pakken tilbage for en symbolsk pris? Så lidt ligesom når man afleverer pant-flasker, så kan man lige smutte forbi og aflevere soveposerne og teltet ... man kunne så måske få en 20'er for en komplet og intakt sovepose og en 5'er for en der var i stykker. Alternativt kunne man få en rabat coupon til næste.

Efterfølgende står du så med:

a: Brugt soveposer og telte der kan doneres til velgørenhed / hjemløse mv.

b: Affald som nu kan blive håndteret korrekt.

c: Produkter i kan sælge igen næste år, men til en nedsat pris. Det kunne være der var et flueben man kunne krydse af, og så fik du brugt udstyr imod at det tllgengæld kun kostede det halve.

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaupdesign:

SINDSYGT FEDT KONCEPT! ville ønske jeg havde fundet på det ;-)

Jeg syntes jeres side er rigtig fin og simpel.

Jeg ville mene i skal lægge stor vægt på det simple! og holde det i den stil.

Men det skal kunne Betale sig for kunderne at handle hos jer / ellers skal der være mere end bare et telt og sovepose. alle kan jo købe det i jysk til en hundredemand.

Jeres tilbehør derimod er rigtig godt! Det er jo Festival, så lav f.eks en "MONSTERPAKKE" hvor ølbon og siddestole medfølger.

jeres forsidebanner er lidt stort :-)

og så bør i nok beskrive jeres produkter lidt mere, f.eks kvaliteten på soveposen, tæltet er vandtæt osv  (om ikke andet så bare for at få noget tekst)

Ellers Fedt koncept. Håber i når langt med det.
PS det ku være så fedt lige at få jeres logo/webshop printet på teltene... Og mega fed reklame der lander lige der hvor kunderne er!

Hej Kaupdesign. Tak for feedback. Vi hælder også mest til at holde den simple stil men vil tilføje nemlig det med monsterpakken eller luksuspakken. Det vil være klart snart, venter kun på grafikken! Vi sælger selvfølgelig på at vi leverer på festivalen så folk slipper for det. Produkttekster er også på vej, da vi er igang med at få hele sitet SEO-optimeret. Logo på teltene kommer også! 

Tak igen for feedback. :) 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Vendelbo:

Nu har jeg ikke læst alle kommentarer, så se blot bort fra min kommentar, hvis jeg rammer noget, som du har set før. 

Jeg synes hjemmesiden ser super godt ud, men jeg tænke at det ville være super godt for hjemmesiden at produkterne blev mere visualiseret. På den måde at de stikker lidt ud fra hjemmesiden, når man scroller ned. 

Ligeledes kunne det være fedt, hvis man kunne ligge kontakt info og kontakt form parallelt.

Slutteligt ville jeg fjerne blog fra menuen til der er blogindlæg. Dette vil jeg gøre da det giver en tom side og dermed et stoppunkt for en eventuelt crawler, der skal indeksere siden. 

Fed ide - God arbejdslyst!

Mads

Hej Mads. Tak for feedback! Har du nogen idé på hvordan de kan visualiseres? Jeg tænker selv på at få produceret film til hver af pakkerne, men tænker det sker bedst på festivalen. Med hensyn til bloggen, så tak for tippet, vil skynde mig at ordne det. 

God dag! :) 

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Overvej en grøn-profil ... med de priser der vil folk være på nippet til købe pakken og smide udstyret væk når de tager jer hjem.

Så hvad med at lave en model hvor i køber indholdet i pakken tilbage for en symbolsk pris? Så lidt ligesom når man afleverer pant-flasker, så kan man lige smutte forbi og aflevere soveposerne og teltet ... man kunne så måske få en 20'er for en komplet og intakt sovepose og en 5'er for en der var i stykker. Alternativt kunne man få en rabat coupon til næste.

Efterfølgende står du så med:

a: Brugt soveposer og telte der kan doneres til velgørenhed / hjemløse mv.

b: Affald som nu kan blive håndteret korrekt.

c: Produkter i kan sælge igen næste år, men til en nedsat pris. Det kunne være der var et flueben man kunne krydse af, og så fik du brugt udstyr imod at det tllgengæld kun kostede det halve.

Hej Mikkel. Tak for feedbacken. Med hensyn til genbrug af pakkerne er det sådan at de fleste festivaller har en aftale med spejdere eller andre foreninger omkring teltene hvor de som er funktionelle bliver doneret til nødhjælpsorganisationer eller NGO'er. 

Mvh Jonas Birk

Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men det er præcis det telt man får inkl 5 soveposer til 999 kr?

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

gro123:

Okay, men det er præcis det telt man får inkl 5 soveposer til 999 kr?

Den producent jeg har kontakt til producerer for EasyCamp, så ja teltet i kvalitet, mål og design er det samme, dog får vi printet eget logo på i stedet. 

Mvh Jonas Birk.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)