Jeg har via mit firma www.team-nord.dk lavet flere projekter af forskellige størrelser - både alene, men også projekter der har involveret flere deltagere. Er der nogen der kender til nogle projektstyringsværktøjer, til fornuftige priser, da alle de gængse projektstyringsværktøjer har gratis versioner. Her løber man dog hurtigt i begrænsninger, hvilket selvfølgelig løses med betalings versionerne?
Vi foretrækker trello.com da det kan benyttes som et kanban board med todo, in progress, test og done kolonner. Herudover kan man oprette andre såsom backlog, docs osv.
Vi bruger det både på 10 timers projekter men også på større på over 500 timer uden problemer.
Jeg er vild med Trello, men formig fungerer den bedst i små teams - på nogle få medlemmer.
Nårjeg har lavet store projekter, fx med mange intersenter (fx også kundens ressourcer på) - har jeg brugt TeamWork, som også er billig i brug og stærk i funktionallitet.
Spørg endelig om praktiske erfaringer - hvis du har noget specifikt.