Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele/ulemper ved en webshop?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jan 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Jeg har i flere år gået med en lille drøm om at åbne/overtage en webshop.

Jeg er i dag selvstændig inden for service faget, jeg er dog ikke sikker på det er her jeg skal være i mange år. 

Mine viden omkring arbejdet bag en webshop er meget begrænset. Jeg ønsker derfor gerne lidt mere viden (fordele/ulemper) i forhold til hvor stort et arbejde der ligger bag.

Jeg har to små børn og de fylder også meget i forhold til overvejelserne omkring en webshop. 

Sidder der en sød kvinde der driver en webshop (som evt selv har små børn) som har lyst til at dele lidt ud af egne erfaringer? 

På forhånd tak og en rigtig god weekend

Venlig hilsen Ditte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte,

Spændende. Selvom jeg ikke er en kvinde, så kan det da godt være, at jeg kan hjælpe dig videre med noget sparring og vejledning.

Min baggrund for at hjælpe dig er, at jeg har drevet et par webshops - og fra uge 5 af skal jeg undervise andre iværksættere som dig på aftenskole i netop webshops.

Til dagligt kører jeg mit web- og reklamefirma SEDIA, hvor jeg hjælper mig kunder med at få succes online. Men desværre er min kalender sindsyg booket - 1-2 uger frem.

I eftermiddag skal jeg køre 100km i bil, så hvorfor ikke hjælpe dig. Du kan booke en opringning på min hjemmeside, så vil jeg rigtig gerne ringe dig op i eftermiddag. På den måde kan vi snakke alt det du vil, og du kan få svar på sandsynligvis alle dine spørgsmål.

- Lyder det ikke godt? Jeg håber du kan bruge det. Jeg vil ualmindelig gerne vejlede dig i den rigtige retning ;o)

PS. Jeg har en kunde (kvinde) som sælger børnetøj. Hun har selv to børn (ligesom dig).

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Korsør
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditte.

Det var mens jeg var på barsel at jeg fik ideen til at starte en webshop. Og jeg kastede mig ud i det! Jeg brugte tid på at arbejde når min søn sov til middag og når han var blevet puttet om aftenen - i hvert fald under opstartsfasen. Fra idé til åben webshop gik der tre måneder. Når jeg havde kunder i min webshop, tog jeg min søn med ned på mit lager. Så hyggede vi os stadig sammen imens jeg pakkede pakker. Ingen tvivl om, at jeg bruger meget af min alenetid på at arbejde, for det kræver det, men jeg elsker det! Jeg har sagtens kunne få det til at fungere samtidig med at jeg havde en lille en.

Hvis du har brug for yderligere sparring er du velkommen til at kontakte mig på kontakt@homebyk.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)