Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån afhængig af forretningsplan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 
Jeg hopper med ind i diskussionen her. Spørgsmålet om forretningsplan er i min erfaring altafgørende, især inden for restaurationsbranchen (som nævnt). Nu har jeg selv arbejdet 10 år i restaurationsbranchen og 5 år som forretningsplanlægger, og der er talløse af faldgruber, men også mange gevinster.
 
En meget simpel lille regel at følge er: "Bare fordi en restaurant lukker, betyder det ikke at der er plads til en!"
 
Jeg har meget at støtte med her og vil gerne hjælpe yderligere, og du er velkommen til at kontakte personligt.
 
Held og lykke med det hele
 
 
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle som spørger til finansiering via forretningsplan....

 
Det er helt bestemt muligt at få iværksat finansieringen, men udfordringerne slutter ikke her.... med det mener jeg at der kan ske mange ting undervejs som gør det sjovt, men også mindre sjovt som iværksætter.. ingen kender dagen før solen går ned, og forretning er ikke sort og hvid, har jeg fundet ud af... siddeer selv i en svær situation hvor jeg har overlevet første år med den ide som jeg "har viet mit liv til''.. her i år 2 begynder tingene godtnok at snerpe til.. ved ikke helt endnu om jeg klarer tingene her i 11. time... nu må vi se....
 
Knus,
 
Musie
Fra Skive
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for de mange svar!

prostart, jeg takker dig for dit tilbud, og det kan ganske vist være, at jeg tager tager dig op på ordet, når vi er nået lidt længere i vores forløb. :-)
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)