Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejde / underleverandør søges indenfor servicebranchen (Primært vinduespolering og rengøring)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville så gerne have sat dette indlæg under Freelancer, men der levens åbenbart ikke plads til "håndens arbejde" der Big Smile - Derfor dette indlæg.

Jeg leder efter en freelancer person / mindre firma, som kunne tænke sig ad hoc opgaver i det københavnske. Lige p.t vil det primært være enkeltstående opgaver som f.eks. vinduespolering/afrensning på nybyggeri. Det kan også komme på tale med faste rengøringsopgaver indenfor erhverv.

Jeg er selv indehaver af et rengøringsfirma i Aarhus, men får til tider forespørgelser på opgaver i det københavnske. Og så ville jeg rigtig gerne finde en god stabil og samvittighedsfuld samarbejdspartner, som er lokal.

Jeg tænker at du måske kører selvstændig - måske med et par ansatte. Men så du selv hele tiden ved hvad der foregår og tager 100% ansvar. Du er heller ikke typen der går på weekend førend opgaven er løst osv.

Du skal have rigtig godt kendskab til branchen og viden om hvordan man udfører de forskellige opgaver. Altså skal du ikke famle i blinde, hvis du f.eks. skal hoppe i en lift og 40 meter op for at pudse et vindue. Eller hvis du næste dag skal tage kalkrander af en toilet osv. Big Smile

Ligeledes tager jeg som en selvfølge, at du kender til alle arbejdsregler (sikkerhed osv.) så du arbejder og agerer professionelt. 

Endnu kan jeg ikke tilbyde dig noget fast, men kun ad hoc opgaver (Har helt konkret en større facadeopgave). Men som tiden går og vi får et godt samarbejde på ad hoc opgaverne, vil jeg bestemt også ligge mig i selen for at skaffe dig faste opgaver, hvis du ønsker det.

Smid en besked, hvis du kunne være interesseret i en dialog om mulighederne.

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen held og lykke med at finde en som kan det hele, det er urealistisk og specielt efter som du intet fast har på hånden, jeg ville dele det op i vinduespolering og så rengøring, det de færreste vinduespudsere som gider vaske lokum.

Men held og lykke.

Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er selvstændige og arbejder med rengøring, nedrivning og andre lignende opgaver.

Du er meget velkommen til at skrive til mig på

Ahmadchabab@gmail.com eller ringe på 60436964. Smile

Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pigeon

Tak for din synsvinkel.

Mennesker er jo forskellige. Nogle ser muligheder og har attituden "at alt kan lade sig gøre" andre ser begrænsninger for andre og dem selv. Jeg anser mig selv for at være tættest på den første type og det er slige typer jeg er på udkig efter.

Men tusind tak for dit ønske om held og lykke. Jeg er sikker på det nok skal lykkedes at finde typer som ikke går af vejen for håndens arbejde  (heller ikke selv om det så er et lokum der skal have den store tur) - Det er i hvert fald lykkedes de sidste 25 årSmile

God aften

Fra Vig
Tilmeldt 10. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aarhus-Møller, 

Jeg ville lige høre, om du stadigvæk var på udkig efter en service partner? :)

Mvh Badran. 

Tilmeldt 25. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Badran

Tak for din henvendelse.

Jeg har fået et par kontakter. Men jeg vil da gerne høre lidt mere om dig og hvad du evt. kunne have lyst at hjælpe med. Så smid gerne en besked.

Tilmeldt 2. Jan 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser bestemt muligheder, men indenfor min præference, og jeg gider som selvstændig vinduespudser ikke rense lokummer, så jeg ved ikke helt hvorfra man skulle være et 'lukket' menneske forbi man ikke gider slæbe sig i hjel for en anden kan score fortjensten, jeg gider i hvert fald ikke.men

Endnu gang held og lykke med at finde samarbejdspartner.

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du evt en mail, som jeg kan sende en besked til? :) 

Mvh Badran.

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Jan 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

??

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)