Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af E-sport Betting-tips - go eller no go ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har fået en idé om at sælge spilleforslag på E-sport kampe (Til dem som ikke ved det, så ja man kan oddse på E-sportskampe ligesom med fodboldkampe)

Dette kræver jo at kan leverer varen, og det mener jeg selv at jeg kan. Jeg dyrker selv E-sporten i et relativt høj competitiv niveau, samt at jeg ved siden af har bettet i snart godt 3 år med rigtige gode fortjenester, så gode at jeg endda er blevet udelukket fra nogen betting-sites.

Idéen går ud på at folk køber spilforslag f.eks. 10 kampe med gode odds, vi snakker ikke odds 1,10 men gerne odds 1,50 og op efter. man bestemmer selv om man vil spille kampene som singler eller kombinere dem. Udover de 10 kampe vil jeg tilbyde en "anbefaling" til 3 kampe man kan kombinere. For at give folk en god oplevelse, vil jeg kunne tilbyde at hvis 50% af mine forslag ikke går hjem får man 10 nye UB. (Uden beregning)

Jeg tænker selv at lave spillepakker som kunne se sådan ud:


Lille pakke 10 spil + 1 anbefaling
Mellem pakke 15 spil + 2 anbefalinger
Stor pakke 20 spil + 3 anbefalinger

For X antal kroner, og ved siden sælge forslag til kuponer afhængig af hvilken odds man vil have f.eks. sælge spilforslag der giver odds 5,10,20 osv.

Hvad tænker i kloge hoveder derude, vil jeg løbe ind i mur, eller er det bare at gå i gang ?
PS: Jeg mangler navn til virksomheden, hvis en lige har noget smart man kunne kalde det.

God Aften derude!

Tilmeldt 30. Jul 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er fin og profitabel, hvis du Kan levere varen!

Der er mange af disse "gruppe" på facebook og andre steder som tjener på sine bets.

Du skal nok starte med at skabe noget troværdighed omkring dig, ved at give gratis spilforslag.

GL

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan leverer en positiv return-of-investment over fx 500 kampe, så kan du selvfølgelig tage penge for det. 

Dog må jeg være ærlig at sige at der ikke lyder som om at du har helt styr på profitabel betting når du snakker om kuponer med flere kampe,
at sælge kuponer med høj odds? Det giver ikke rigtig nogle mening. Der er ingen seriøse og professionelle bettere som laver multikuponer.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, jo jeg skal nok kunne fremvise nogle statistikker på win/lose :-)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

@Endnuen1, man laver da flere penge på at kombinere spil i forhold til at at spille singler ?

Tag denne som et eksempel: https://gyazo.com/c678393aca60c2b8d2bd433e468d108e

Odds 38, jeg ved ikke hvor mange singler jeg skal lave for at ramme samme gevinst.

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Du skal være HELT skarp på teori omkring odds, inden du begynder at kræve betaling for dine spilforslag, ellers er jeg bange for, at du løber mod muren.

Som jeg læser dit indslag, mener du at odds 1,5 er bedre end 1,1. Det kan man helt grundlæggende ikke proklamere, så længe vi ikke ved noget om sandsynligheden for de udfald, vi spiller på. Et odds på 1,1 kan således være meget bedre end et odds på 1,5. Et eksempel kunne være, at jeg hellere vil spille på, at solen står op igen i morgen til odds 1,1, i stedet for at spille på, at den ikke gør til odds 1,5. Her er odds 1,1 et rigtig godt odds, mens odds 1,5 er et elendigt odds. Man kan ikke sammenligne odds uden at sammenligne sandsynligheder.

En anden ting. Man laver ikke flere penge på kombinationsspil ift. singlespil. Igen mangler vi at indberegne sandsynligheden for udfaldene. Det er sandsynligheden for udfaldet SAMMENHOLDT med oddset, der afgør, hvor mange penge man laver. Ikke hvor stort det samlede odds er.

Jeg siger ikke dette for at tage modet fra dig. Jeg vil blot gøre dig opmærksom på, at det kan være svært at vinde dine kommende kunders tillid, hvis ikke du kan formulere dig 100% klart omkring oddsteorier. Det kræver i første omgang, at du sætter dig 100% ind i dem.

Gør det, og fortsæt med at præstere en god ROI, så skal du nok få succes! :)

Mvh Thomas

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyt lidt til Thomas, har lyder til at have styr på det han snakker om.

Hvis du på noget tidspunkt begynder at snakke gode odds er høje odds, så mister du alt troværdighed, hos folk der bare ved en smule om odds. Det har som Thomas siger, intet med det at gøre. Kan du få kunder alligevel, ja muligvis - det har nok mere med din samvittighed at gøre.

Odds kommer ned til oddsets størrelse kontra sandsynligheden for dit odds går hjem

Hvordan skal du så fremstille dine oddsforslag?

Først og fremmest finder du det odds, du mener at vide noget om. Lad os tage en kamp mellem hold 1 og hold 2. Tænkt eksempel:

Hold 1: Odds 1,5

Hold 2: Odds 2,4

Hvor stor en sandsynlighed, vil du så med din ekspertviden mene, at der er for at hold 1 vinder? Og hvor stor sandsynlighed mener du der er for at hold 2 vinder? (der er oftest ikke mulighed for X i e-sport)

Lad os sige du mener, det er realistisk med en 60% chance for hold 1 vinder, og 40% chance for hold 2.

Betvalue skal være over 100% før det i LÆNGDEN vil give dig overskud.

Hold 1 betvalue: (1,5 * 60%) * 100 = 90%

Hold 2 betvalue: (2,4 * 40%) * 100 = 96%

Du har altså her analyseret dig frem til, at der IKKE er værdi i at bette på dette odds. Selvom du tror hold 1 vinder, så vinder de ud fra din procentsats ikke nok til, at der er værdi i længden på oddset.

Lad os så se på et odds du på forhånd siger er dårligt. Odds 1,1.

Hold 1: Odds 1,1

Hold 2: Odds 25

Her mener du at Hold 1 har en 99% chance for at vinde, 1% til hold 2.

Hold 1 betvalue: (1,1 * 99%) * 100 = 108,9%

Hold 2 betvalue: (25 * 1%) * 100 = 25%

Her er odds 1,1 faktisk ret god value! De skal bare vinde 9 ud af 10 gange for at du går i 0 i LÆNGDEN. Og du mener de vinder 9,9 ud af 10 gange.

Samtidigt kan det være korrekt at tage en kamp til odds 5, hvis du mener de vinder mere end 1/5 kampe. Derfor er det et godt odds, hvis du mener, at der er over 20% chance for de vinder.

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige +1 til endnuen1 for at nævne single bets er vejen frem.

Jeg better selv kombinationer, da jeg synes det er sjovere. Du finder dog ikke mange seriøse oddsere, der kombinerer kampe. Igen, det har noget med sandsynligheden kontra oddset at gøre.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Thomas, @NKMadsen

Mange tak for jeres svar, ja det giver mig noget at tænke over bestemt!

Man kunne begrunde ens valg for kampenes udfald med en kort tekst / statistikker. Jeg ser godt hvad i mener, at odds 1,1 kan være god, min tanke var bare at jeg selv ville have en øv følelse hvis jeg selv købte 10 spil og de alle hed odds: 1,08, 1,05, 1,1 osv. :-)

Igen tak for svar, jeg tager det til mig.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes trådstarter lader til at have godt styr på det han siger, det her er jo ikke hans site hvor han sælger sine picks.

Når det er sagt så er jeg en smule tvivlende på at det er en god ide, jeg tror ikke der er mange der vil betale for det. Du skal være glad hvis du kan få 500 til at læse et gratis spilforslag i fodbold, der har 100 gange flere brugere end E-sport.

Men det er sikkert bedre at gøre det nu hvor du er blandt firstmoverne end at vente et par år for at spise rester af markedet.

Pengene i Esport ligger et helt andet sted, imho - livestreaming med reklamer. Du kan evt. skaffe nye kunder til bettingplatformene.

Navn: picks4esport, esportpicks, esportbetting, esportbet, esportworld, esporthub, esporthouse, esportpicks

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)