Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig mangler en ide

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aabenrå
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil vriklig gerne starte mit eget frima men mangler bare en go ide til det

 så er her ikke nogen som gerne vil hjælpe mig med  at finde en go ide?

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at virke negativ, vil jeg dog mene, at såfremt nogen ligger inde med en idé, ville de nok foretrække at realisere den selv i stedet.

Men, på et forum som Amino, ville du nok komme meget længere med at skrive hvad du kan og hvis nogen så skulle have en idé, som vedkommende ikke har tid, penge, ressourcer etc. til at realisere alene, kunne I danne et partnerskab. Iværksætteri handler om idéer og evnen til at fokusere 100% på den, og når du ikke har førstnævnte, er du efter min mening ikke klar til at blive iværksætter alene.

Hvis du ikke har en idé nu, så hav iværksætter-tankerne i baghovedet. Lige pludselig får du den måske. Bare sørg for ALTID at have et stykke papir og en blyant på dig Wink

Held og lykke! Smile

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lid svært at komme med noget konstruktivt når du ikke fortæller lidt mere.

 F.eks hvad arbejder du med nu, hvad kan du af fag ? skolegang ?

Thomas

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Start et flyselskab....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tjæææ.....Det bliver svært at finde en ide, når man ikek har en idee om hvad den idee skal handle om!

Men Venner, Jeg har 150.000kr og jeg kan godt tænke mig starte noget som jeg kan drive i min fritid. Sidder nogen her med en eller anden slags virksomhed og så har brug for de 150.000kr ?

 Lad mig købe din virksomhed......Ingen webshops tak!!! 

 Din virkssomhed kunne være ..rengøring osv..

 

Jeg bor i Købehavn

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Moskva
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

bef:

jeg vil vriklig gerne starte mit eget frima men mangler bare en go ide til det

 så er her ikke nogen som gerne vil hjælpe mig med  at finde en go ide?

 

 check http://www.springwise.com/

 

Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

For et par år siden, manglede jeg som dig en god ide, jeg kom ved et tilfælde til at købe en Slushice maskine, i dag har jeg 14 og popcornsmaskiner hoppeborge og fadølsanlæg.

Min opstart kom af sig selv, en god ide. Pas altid på det økonomiske, invester helst kun for penge du har og ikke for lånte penge. Dog er det ikke altid sådan at det er muligt.

 

Kæmp for en ide, det skal være din ide og ikke andres

 

Slushpop

Fra Guatemala City
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

IH hvor er det dog irriterende når man har skrevet et indlæg og det så ikke bliver postet, har andre haft problemer med det? 

Anyway, jeg ville lige give et par tips med på vejen i denne debat. Jeg mener personligt at man skal gå efter at lave noget som man er glad for. Istedet for at købe en franchise eller bare få idéen serveret for næsen, så er det guld værd at finde lige den ting man selv brænder for. Lykkes det tror jeg på, at dine chancer for at det bliver rigtig godt, er meget større.

Tænk over om der fx er noget du tit snakker med venner og familie om, hvor du nærmest ikke kan lukke munden igen af bare begejstring. Det kan være en ny idé, en hobby eller andet. De tænker sikkert "Hold nu kæft", men kan alligevel mærke at du er meget begejstret og siger derfor ikke noget. Måske tænker du ikke selv over det, men hvis man først bliver optaget af noget spændende, kan det jo sagtens være grundsten for en fremtidig virksomhed eller arbejde. Tænk på folk der havde en hobby som udviklede sig til en lille butik, som med tiden måske voksede sig endnu større. Forestil dig hvordan det må være for dem at komme på arbejde hver dag.

Tænk godt over det, evt med en blok foran dig, og identificer dine interesser, for derefter at tænke disse ind i et forretningsmæssigt perspektiv. Jeg tror på at det er vejen frem. 

Held og lykke :-)

 

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mangler en idé så er den her.

 

Det er nemt at gå til, kræver lidt tid, men du vil blive hjulpet igang. Ta et kig på hjemmesiden og giv mig et kald, så finder vi nok ud af det.

 

Mvh.

www.lr-beauty.dk

lr-beauty@hotmail.com

 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)