Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generel hjælp til affiliate på rejsesite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Fra  By Alexandra Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Min kammerat og jeg har færdigudviklet en hjemmeside ved navn www.feriefangst.dk - Kort sagt går sitet ud på, at vi håndplukker charterrejser fra de danske rejseselskaber. 
I øjeblikket står vi og overvejer indtjeningsmulighederne ved at have affiliate annoncer på vores hjemmeside, som vi selvfølgelig også ønsker skal gavne oplevelsen for brugeren på sitet, ved at have relevans - Men selvfølgelig også med en bagtanke om, at give os en lille skilling til at promovere vores FB site.
Indtil videre er vi ikke CVR registeret, derfor vil vi gerne vide om det udelukker nogle affiliate muligheder ift. aftaler eller hos affiliate netværker.
Er der desuden nogle netværker i vil anbefale til os?

Mvh. Kenneth og Mads // Feriefangst.dk 

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg mener ikke at en manglende virksomhedsregistrering skulle reducere antallet af mulige affiliate annoncørere.

De fleste affiliatenetværk, som er aktive i Danmark, har en eller flere rejseannoncører, så jeg anbefaler at i ansøger samtlige netværk.

Fra Hjørring
Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Zanox har flere gode rejsepartnere - blandt andet Expedia og Hotels.com. Jeg har gode erfaringer med disse programmer. Så vidt jeg er orienteret, kan man benytte sig af Zanox uanset om man er CVR registreret eller ej :)

Nuværende projekt: Juicing.dk

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan sagtens bruge Zanox uden at være cvr-registrerede. Zanox har ganske rigtig hotels.com og Expedia, men også Tripadvisor samt en stribe flyselskaber.

Tradetracker har bl.a. Sunweb, Rejsefeber og Travelbird.

Hos EuroAds finder I Primo Tours og In-Italia og Salestring har Beach Tours og Århus Charter.

Tradedoubler har Bravo Tours + en stribe flyselskaber.

Samtlige ovennævnte netværk kan benyttes uden cvr.

Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet! Lige dem jeg gik og ledte efter også :)

Besøg Lost in London - Din insiderguide til London

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)