Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker jeres vurdering af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag

Jeg vil rigtig gerne have jeres vurdering af opbygningen og designet af webshoppen: www.emmibaby.dk

Er der nogle ting du tænker kunne gøres bedre ? Hvad er godt, og hvad er ikke så godt?

På forhånd tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia,

Jeg er faktisk annoncør for en anden børnetøjsforretning på internettet.  Så jeg har prøvet et par forskellige designs til deres shops og ved efterhånden hvad der virker.

Jeg synes det generelle indtryk af siden er meget kedeligt. Farverne ikke rigtig appellere til målgruppen som den bør. Hvis du kigger her, så er det bl.a. en pallette af farver, som appellere til din målgruppe. Det er en vigtig faktor.

Derudover ser jeg bl.a. (der er mere) følgende ting, som nedsætter din konverting:
- CTA knapper (farve)
- Footer (opsætning)
- Checkout flow (opsætning og farve)

Lige pt. har jeg mange hjemmesider og webshops, som står og venter. Egentlig har jeg ikke tid til at hjælpe dig. Men hvis du kan booke en opringning på min hjemmeside, vil jeg meget gerne give dig et kald og tilbyde dig en masse kyndig rådgivning til forbedringer og rettelser.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar.

I forhold til farver du synes skal ændres, er det så mere pangfarver du mener skal ind på webshoppen?

Min målgruppe er meget til neutrale og stilrene farver og designs, og derfor har jeg bevidst holdt farverne milde uden nogle pangfarver.

Mvh

Mia

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia,

Ja, det mener jeg bestemt. Farverne troede min kunde også i starten, at det skulle være simpelt og neutralt. Men det viste sig, at vi hævede konvertingen med over 2x vha. et andet farvebrug.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Okay har du erfaring med hvilke slags farver man skal gå efter til knapperne på webshoppen? 

Og er det også billederne der skal være mere farvede, eller er det ok de er lidt neutrale?

På forhånd tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mia,

Til knapper anbefaler jeg typisk grøn eller orange. Men i dit tilføje vil jeg nok vælge: En lys rød (#E39183) eller en lys blå (#AFCBF3)

Kan vi køre dialogen videre på Kasper@sedia.dk?

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)