Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app programmør / partner til spændende ide

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg brænder inde med en idé til en app som forhåbentlig tager Danmark med storm! Apps magen til bliver brugt i storbyer såsom Barcelona, Los Angeles og Rom. Det er så her jeg er blevet inspireret ;)

Jeg søger således en app programmør til er "50/50" arbejde & udkom partnerskab, som kan udvikle denne app, da jeg besidder et meget begrænset kapital. Jeg søger en med tidligere erfaring og særlige stærke kompetencer indenfor området på niveau med professionelle. Dette er ikke et fuldtidsarbejde men kræver dog alligevel hårdt disciplineret arbejde, hvis det skal lykkedes perfekt. Jeg kommer til at stå for alt det ikke-tekniske: økonomidelen, markedsføring osv.

Send mig gerne en privat besked herinde om hvorfor, at netop du er den rette mand til jobbet. Både en beskrivelse af dig selv som person, men samtidig også af dine færdigheder. Du er også velkommen hvis du blot har spørgsmål eller lignende ;)

M.v.h.

Sebastian :)

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,
Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig.
Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com
Glæder mig til at høre fra dig!
//Mathias
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)