Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etikette / labeproduktion med egen printer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Søren Møldrup Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er en virksomhed med mere end 1000 varenumre. Mange af vores vare får påsat en ny label/etiket med logo og evt. foto når de ankommer på lageren.
I dag printer vi selv labels på vores alm kontorprinter på A4 labelpapir. Men det optager printeren, tager tid og ressourcer.

Vi kunne derfor godt tænke os, at have vores egen label/etikette printer (gerne på rulle) på vores lager med tilhørende online program eller en downloadet software.
Vi vil gerne selv kunne oprette en label og derefter printe det antal vi har behov for.

Jeg ved, at der er findes online etiketteprogrammer, hvor man er afhængige af, at købe netop "deres" printer. Hvis den er god nok, er det ikke et problem, men jeg er nysgerrig efter om der er andre varianter som jeg ikke har fundet endnu og om andre gør det på en bedre, nemmere og måske endda billigere måde.

Håber at høre fra Jer.

Mvh.

Søren

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Brother QL-580N (sort hvid). Forskellige labeltyper, rund, firkantet osv.

Den jeg bruger mest er med kundes logo, varenummer, varebeskrivelse, stregkode og barcode.

Når jeg får varerne hjem, så taget det kort tid at printe hvert varenummers labels ud. Igår modtog jeg 18 stk. af den ene type. 18 labels 62 mm bred 180 mm lang ca. 2 min.

Det var lige min "hjælp".

Fra Jensen
Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 13
Fra  LF-Labels.dk Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren 

Den billigeste og mest brugte måde er at bruge en thermo transfer printer og fortrykte labels.

Således at du bestiller Etiketter/Labels med fortrykt Logo i farver, dem tiltrykker du så i en

thermo/transfer printer der kun printer sort (Tekst - barcode - grafik).

Valg af thermoprinter afhænger af følgende.

Etiket bredde max.

Print hastighed ønsket.

Matreiale der skal printes på.

På disse printere skal du være opmærksom på der er forskellige typer folie efter hvor godt printet skal holde.

jeg arbejder dagligt som service teknikker på disse printere så har du nogen spørgsmål så skriv endeligt.

Kan også hjælpe med Etiketter og Printer.

Venlig Hilsen

   LF-Labels.dk

      Brian Jensen 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)