Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger del i spændende projekt / partnerskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg er en ung gut som til dagligt studerer og brænder for at komme i gang med noget. 

Til dagligt går jeg i 3.g hvor jeg blandt andet læser erhvervsøkonomi, samfundsfag, psykolig(kommunikation). Derudover læser jeg i min fritid(online) "Finacial Markets"på  Yale Jniversity samt salg, entrepreneurship og innovation. Jeg har førhen succesfuldt handlet med aktier og været med til at udvikle apps. Yderligere har jeg kontakter, gennem familie, indenfor finansverdenen og andre store virksomheder såsom IBM og Novo der eventuelt kan give en hjælpende hånd.

Glæder mig til at høre fra dig/jer ;)

Skriv endelig for mere detaljeret information eller blot hvis du har spørgsmål.

m.v.h.

Sebastian

Tilmeldt 18. May 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian

Smid mig lige en pm med lidt mere information omkring dig selv og hvad er for nogle kompetencer/opgaver du gerne vil arbejde med

Hilsen Lasse

Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian.

Lyder fedt at du brænder for noget og brænder for at 'joine' et start-up. Jeg er selv igang med et start up inden for app udvikling med mere. Hvor jeg har været ude og snakke på Nupark/Startvækst to gange og selv leder efter en partner, da det er et større projekt jeg skal gang i og selv fik af vide af rådgiver, at jeg skal finde en parter, da de sagde at for en mand er det for stort projekt :) 

Du er velkommen til at smide mig et mail, hvis du har interesse og vil høre mere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)