Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt videoer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi kunne godt tænke os at lave nogle produkvideoer til vores webshop, men allerførst skal vi jo have noget at filme med, da jeg syntes mobilen ryster for meget under optagelser.


Vi skal filme udendørs hvor en af vores montøre vil snakke om de hver enkelt højtryksrenser og hvorfor folk skulle købe den. Montøren vil så afprøve højtryksrenseren, og det larmer jo en del, samtidig med at der er en masse vand der bliver skudt ud.

Mit spørgsmål er; Hvilket kamera skulle vi købe? Et videokamera? Eller et spejlrefleks-kamera? Vi havde tænkt at vi ville købe en ekstern mikrofon, da vi godt ved hvor vigtig god lyd er for en video.


Vores budget for selve kameraet er omkring 3000dkk :)

Videoerne skal som sagt bruges til vores webshop.


I må MEGET gerne hjælpe! :D

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

De fleste af mine videoer er filmet med et Coolpix AW120 fra Nikon. Det kan være de har en nyere version nu. Det er vandtæt, så det også kan bruges i regnvejr: 



Se andre videoer på min youtubekanal PlantSugar. Bemærk nogle videoer indeholder materiale fra andre kameraer.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)