Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CBD olier og balm godkendt til eget forbrug i EU - Launcher snart

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

For ca. 4 uger siden, blev jeg introduceret for cbd produkter som er EU godkendt.

CBD kan hjælpe rigtig mange mennesker, dog har det hidtil været ulovligt at anskaffe sig eller sælge,
medmindre en læge har villet udskrive det, og det er der så desværre rigtig mange læger der ikke ønsker at gøre.
De vil teste og teste og teste her i Danmark, selvom man har evidens for CBD´virken og kunnen i mange øvrige lande.

Imidlertid imens vi venter og venter, så behøver du ikke vente længere,
Du kan nemlig nu købe produkterne til eget brug, helt lovligt, uden at blive "skæv" og uden at skulle være bekymret for om 
du må køre bil osv. Virksomheden er nemlig blevet EU godkendt, og når en Virksomhed er blevet det i ét EU land, så gælder det hele EU.
Så atter engang med sædvane fristes man til at sige - så halter Danmark efter igen igen Stick out tongue

Jeg har lavet et nyhedsbrev, https://cbd4ever.dk/ om CBD og hvor du kan få mere info, samt dit eget login til webshop, hvor du kan læse mere om Virksomheden, købe produkter til eget brug (Må ikke videresælges) samt mulighed for selv at formidle shoppen til andre der også kunne have 
gavn af produkterne.
Kunderne køber direkte i webshoppen og får leveret direkte til sin dør.

Derudover har jeg oprettet en facebookside, som jeg håber du vil synes godt om, og som du kan følge med i

Virksomheden er i Prelaunch, og lanceres i første omgang i 21 EU lande Yes Meget SNART 
Vil du være med til at hjælpe utallige mennesker, som dagligt er i et smertehelvede, eller har lidelser som CBD olier kan have en
medicinsk effekt på  - men hvor de bliver kriminaliseret fordi de hidtil, har været nødsaget til at købe ulovlige produkter fra ulovlige kilder ?

Det er slut nu, læs her og vær med til at gøre en forskel.



Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

Lidt mærkeligt at du skriver produktet er EU godkendt, så er det da lidt mærkeligt at det ikke må sælges i Danmark, du glemmer da vist at fortælle hele sandheden! I øvrigt overtræder du dansk lovgivning  https://cbd4ever.dk da du kommer med en masse udokumenterede medicinske påstande.  Medicinsk anprisning er ulovligt og straffes med en relativ høj bøde!.  

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har da længe måtte købe CBD olie? Du må bare ikke reklamere med at det er til medicin eller at de rent faktisk kan kurere noget som helst, men som massageolie kan du sagtens købe det hjem. Helt korrekt som Ravn skriver, hvis du at priser at det kan gøre noget for dit helbred og lignende så kommer de efter en, ret så hurtig :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Ravn skriver, så ville jeg også passe på med anprisningerne, da det er ulovligt, når der ikke foreligger en veldokumenteret effekt...

De går hårdt efter den slags hos myndighederne i DK og mange andre EU lande...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

fordi at de danske myndigheder anser det for at være medicin, behøver dette jo ikke at være tilfældet,
og i mit nyhedsbrev står der også at det KAN have effekt, der står også at produktet anvendes til hudpleje, massageolie.

Derudover er det et naturligt produkt, og at det kan have en medicinsk effekt er vel bare en bonus Yes 

For også at besvare dit spørgsmål om hvorvidt det kan handles i DK, eller indføres i DK, så er du også galt på den - for det kan det.

Prøv at google lidt mere om CBD, find ud af lidt mere, medmindre du er klogere end 
nogle af de bedste jurister, der har arbejdet med det :) i EU regi

Rigtig god weekend.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du synes ikke at forstå, at selv det at skrive at hasselnødder KAN have en positiv effekt for hjertepatienter og kolesterol er en medicinsk anprisning. Der er ikke en eneste EU jurist som har sagt man må anprise det medicinsk overhovedet

Du synes slet ikke at tage stilling til det Ravn og andre svarer

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Per Eckert:

fordi at de danske myndigheder anser det for at være medicin, behøver dette jo ikke at være tilfældet,

og i mit nyhedsbrev står der også at det KAN have effekt, der står også at produktet anvendes til hudpleje, massageolie.

Derudover er det et naturligt produkt, og at det kan have en medicinsk effekt er vel bare en bonus Yes 

Du må ikke anprise det, heller ikke med et KAN have effekt. Det er en anprisning...

Og det har altså været solgt i DK i længe, her er et eksempel: Matas 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Per

Sikke da en gang vrøvl du skriver. Først oplyser du at de danske myndigheder anser det for at være medicin, ergo er det medicin i Danmark og må ikke sælges i Danmark uden tilladelse / godkendelse fra sundhedsstyrelsen, så nej det kan ikke forhandles i DK.  Dog må gerne, men kun til helt personligt brug importere det fra andre lande i EU så længe produktet sælges der. Din hjemmeside er fuld af medicinsk anprisninger bare det du nævner forskellige sygdomme som du jo gør er nok til at myndighederne kommer efter dig.

At CBS er et naturprodukt er der intet specielt i rigtigt mange af verdens lægemiddel er naturprodukter eller stammer fra naturen.   Desværre tror mange at når et stof er et naturprodukt, så er det uskadeligt og sundt  - Det er en total misforståelse, mange naturprodukter kan være dødelige eller sundhedsskadelige! 

Lidt skræmmende at folk som dig, formodentlig uden nogen faglig viden giver sig i kast med at sælge et produkt, som man overhoved ikke har nok dokumentation på for evt. bivirkninger! 

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan, jeg har taget alle jeres kommentarer til efterretning, og tak for det.
Véd i blot vil hjælpe, så jeg ikke "dummer" mig med anprisningerne.

Har ændret teksten på hjemmesiden, https://cbd4ever.dk og vurderer nu at den er i orden ifht. Dansk lov, idet jeg ingen interesse har i at vildlede eller på anden måde overrate et produkt, selvom jeg har set i real live, hvad det har gjort af virkninger på forskellige personer, men det vil jeg jo ikke skrive her,
for så anpriser jeg igen Cool

Rigtig god Søndag, og tak for jeres opmærksomhed - til at sikre jeg ikke dummer mig.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Valentin import Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo lidt usmagligt at lave MLM på Cannabis vil jeg sige . 

Der er jo allerede mange prdoukter på marked som i ikke kan konkurrer imod så det handler mere om agressive sælger der skal få folk til at købe jeres produkter. 

se evt www.hempcare.dk 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)