Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejedatabase ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej,

 

Jeg går og overvejer at lave et "udlejningsselskab" hvor folk der har en lejlighed kan komme til mig, så at jeg opretter deres lejlighed i en min database, og også om der er en der leder efter en lejlighed, kan registrere dem i denne database, således at jeg kan "Formidle" lejekontrakter.

 

Jeg vil vide om der er nogle af jer der har erfaring i den branche, og om i kender noget program jeg kan bruge til sådan en database ?

 

Mvh

Roi 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være muligt selv, at oprette en profil via en hjemmeside eller skal du taste alle informationerne ind?
Der findes en del af disse hjemmesider og man skal have en masse penge til markedsføring for at få brugere ind på siden

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg tror at i første omgang vil jeg lave det sådan at jeg har en database på min computer, således at jeg selv taster ind.. og evt have en hjemmeside hvor folk taster deres info ind, så får jeg en mail, og taster det ind i min database..

 

Jeg kommer fra Færøerne og der er ingen heroppe der laver noget lignende, så jeg kommer nokk ikke til at bruge så meget på markedesføring.

 

Er der nogen der ved et program der kan holde styr på de registreded ? en salgs database ? 

;)
 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)