Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiskegrej importører

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Nogle der kender nogle gode/billige fiskegrej importører?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en hel del. Havde i sin tid min egen webshop (napnap.dk) der solgte fiskegrej (10 år siden) Det er et spændende marked, hvor konkurrencen er blevet RIGTIG stor på online delen.

Her er der nogle af dem jeg ville tage kontakt til: 

Knæk og bræk med det ;)

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det lade sig gøre at få dig til at skrive lidt om alle de ting jeg skal huske vedr opstart og i det hele taget det at have en webshop med fiskegrej?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg vil anbefale er, at du finder en niche indenfor fiskegrej og bliver den bedste i DK indenfor dette område. 

At gå ud og vil sælge alle de kendte mærker og prøve at konkurrere med de store shops (læs: fiskegrej.dk, go-fishing.dk etc.) vil aldrig gå godt, hvis man ingen erfaring har. 

Fisker du selv? Det tænker jeg at du gør og hvis det er tilfældet så ville jeg fokuserer på de områder du selv synes er spændende og dyrker selv og så starte en shop op der sælger det. Husk at få lavet en FB side til shoppen også og smid en masse gode guides, billeder og især videoer du optager ude ved vandet med fisk på etc. især hvis de bliver fanget på det grej du sælger ;) 

Videoer bliver delt på livet løst på FB når det er med fiskeri og det gør billeder af flotte fisk for den sags skyld også.

Knæk og bræk.

Mvh.

Tilmeldt 7. Apr 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for dit input. Håber du kan hjælpe mig lidt mere. Med hensyn til shoppen hvad for papirer skal være i orden. Hvad for nogle sider SKAL man have styr på?

tænker:

forretningsplan

betingelser; salgs, levering, budgetter, fragt, osv. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

kent1983:
Hvad for nogle sider SKAL man have styr på?

du må gerne lave lidt indsats selv, du har fået indtil nu meget at vide.

De basale ting skal du kunne selv?

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror du er delvist tvunget til at handle en del af dit udstyr i Kina. Nogle ting er meget billige i Kina (alt i plastik/gummi og liner, og sikkert også noname stænger og hjul).

Men transport kan være dyr hvis du køber tunge ting i jern, så de tunge pirke er ofte prismæssigt fordelagtige at købe hos en grossist der får dem hertil med container eller køber i EU. De tunge pirke var tit billigere i butikker i København end på nettet, så de må have dem fra andetsteds går jeg ud fra.

Prøv at kig på aliexpress.com til at starte med, men husk at du kan købe på alibaba.com i større mængder til endnu bedre priser.

Husk at sætte dig ind i toldregler før du kaster dig ud i det.

Mvh

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)