Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma med billige håndværkere (maler, murer - måske tømrer) i Københavnsområdet

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,
Jeg er ejendomsudvikler, der driver virksomhed ved at købe ejendomme, der bliver sat i stand med videresalg for øje. Der er primært tale om en-families ejendomme herunder villaer, lejligheder og rækkehuse.

Jeg har nogle faste håndværkere, som jeg bruger hver gang, men jeg vil gerne udbygge mit netværk af billige håndværkere. Dette for at være mindre sårbar over for travlhed, sygdom mm.

Jeg søger et firma, der kan lave murer- og malerarbejde. Der er behov for at kende vådrumsreglerne. Også lettere nedrivning/klargøring af ejendomme i stil med nedbrydning af beton i badeværelser, fjerne køkkener, lette indervægge med mere.
Hvis firmaet kan lave mindre tømrerarbejde, så vil det være en fordel. Her tænkes på lette indervægge, døre med videre.

Mine projekter er i Københavnsområdet med fokus i områderne Rødovre, Glostrup, Albertslund og ned til Greve/Solrød.

På mine nuværende projekter har jeg allerede styr på bemandingen, men der kommer nok snart noget ind. Muligvis først efter sommerferien.
Hvis du kender nogen, så slå gerne på tråden i en privat besked, og jeg skal videregive mine kontaktoplysninger.

Med venlig hilsen
Mikkel

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :