Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma med billige håndværkere (maler, murer - måske tømrer) i Københavnsområdet

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 11:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,
Jeg er ejendomsudvikler, der driver virksomhed ved at købe ejendomme, der bliver sat i stand med videresalg for øje. Der er primært tale om en-families ejendomme herunder villaer, lejligheder og rækkehuse.

Jeg har nogle faste håndværkere, som jeg bruger hver gang, men jeg vil gerne udbygge mit netværk af billige håndværkere. Dette for at være mindre sårbar over for travlhed, sygdom mm.

Jeg søger et firma, der kan lave murer- og malerarbejde. Der er behov for at kende vådrumsreglerne. Også lettere nedrivning/klargøring af ejendomme i stil med nedbrydning af beton i badeværelser, fjerne køkkener, lette indervægge med mere.
Hvis firmaet kan lave mindre tømrerarbejde, så vil det være en fordel. Her tænkes på lette indervægge, døre med videre.

Mine projekter er i Københavnsområdet med fokus i områderne Rødovre, Glostrup, Albertslund og ned til Greve/Solrød.

På mine nuværende projekter har jeg allerede styr på bemandingen, men der kommer nok snart noget ind. Muligvis først efter sommerferien.
Hvis du kender nogen, så slå gerne på tråden i en privat besked, og jeg skal videregive mine kontaktoplysninger.

Med venlig hilsen
Mikkel

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tillade mig at hoppe med på denne tråd og søger billige håndværkere til trekantområdet i Jylland. Søger i øjeblikket efter en brolægger med konkurrencedygtige priser.. I er velkomne til at sende en privat PM.

God dag! 

Tilmeldt 28. Apr 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Vil da lige smide et link til Nicholas på www.eriksen-byg.dk. Han huserer i Glostrup og Storkøbenhavn.

Har selv brugt ham et par gange (forsikringssag og badeværelse) med stor tilfredshed. Han havde også maler og tømrer med sig.

Mvh Kasper

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 14:16 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Nu ved jeg ikke om du mener polak priser og arbejde med den formulering.. eller dansk håndværkerlønningerne og forhold til fornuftig pris.
Jeg arbejder fast sammen med et firma som snildt kan klare tømmer, mure opgaver samt diverse nedrivning.
Lindblad Group, ring til Brian på 51904931.

Mvh Bo

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 14:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak for input. Hvordan ligger prisniveauet? Jeg har tidligere fået priser fra danske håndværkere, og de bliver sejlet helt agter ud af udenlandske håndværkere. De kan slet ikke være med.

Selv de danske håndværkere internt giver vidt forskellige priser. F.eks. fik jeg tidligere en pris på 40.000 for VVS-arbejder i køkken og bad. Der var 3 identiske ejendomme, og her sagde håndværkeren, at man kunne justere prisen per ejendom efterfølgende.

Af en anden aut. dansk VVS'er, kom jeg af med 30.000 for alle 3 ejendomme i fast pris. 

Kasper Bach:

Hej Mikkel

Vil da lige smide et link til Nicholas på www.eriksen-byg.dk. Han huserer i Glostrup og Storkøbenhavn.

Har selv brugt ham et par gange (forsikringssag og badeværelse) med stor tilfredshed. Han havde også maler og tømrer med sig.

Mvh Kasper

Hej Simon,

Tak for input! Jeg ser lige tiden an. Jeg er mest fortaler for reelle erfaringer med håndværkerne. Her kan det være 3 tilfældige. Min erfaring viser mig, at det ikke er konkurrencedygtigt med mine nuværende håndværkere.

Simon Kristensen:

Du kan prøve at kigge her: http://www.maler-oversigt.dk/ og http://toemrer-priser.dk/

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg modtager stadig gerne input :)

Tilmeldt 10. Apr 12
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hv:

Jeg modtager stadig gerne input :)

Se PM

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu ved jeg godt du kun skriver maler, murer og tømrer men hvis du skulle få brug for rengøring/vinduespudsning eller andet. Så har jeg tilføre dette.

Du kan altid sende en mail på: colibri-cleaning@hotmail.com

Mvh Alia.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)