Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger lille produktions virksomhed til salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

For mig er kategore ikke så vigtigt, er selv i værksætter og har flere andre virksomheder, primært inden for håndværks branchen og hushandel/udlejning

men kunne godt tænke mig en mindre virksomhed, med en produktion, kunne være lige fra samling af komponenter, reklame/skilte firma, noget smedje/plade bukning til andre større virksomheder mm

alt har interesse, og har tænker jeg selvfølgelig en med mindre produktion, måske med arbejde til 2-3 mænd, men som jeg kunne vider udvikle på, derfor åben for alle forslag:)

Håber at høre fra folk

M.v.h..

Kenneth Nielsen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du på udkigt efter en virksomhed? Så er der over 700 spændende virksomheder til salg hos Saxis.

Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg skriver til dig da jeg kan se at du leder lidt efter en produktion. Jeg ejer selv en produktion i Kina og vi søger en i Danmark der har en teknisk forståelse og kan finde kunder der ønsker at producere produkter i Kina. For alle aftaler du får i hus kunne vi give dig en stor del af profitten. Du kan læse mere på www.grandsourcing.com og jeg tager til DK her d. 15 hvor vi eventuelt kunne mødes for en lille snak hvis det er interessant.

Du må meget gerne sende mig en mail på jh@grandsourcing.com hvis du er interesseret. 

Med Venlig Hilsen

Jamal Hajjaj

Grand Sourcing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)