Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder vi den rigtige medarbejder til bogføring?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Fra  Master Your Accounts Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Er der nogle af jer der har gode ideer til hvor vi finder en medarbejder med eget CVR-nummer til at hjælpe i vores bogholderi. Vi er umiddelbart ikke interesseret i at bruge et andet firma som laver bogholderi for andre virksomheder da vi skal bruge en i 20 timer om ugen. Jobbet er af midlertidigt karakter med mulighed for forlængelse. Altså det må gerne være én der kunne have lyst til mere på sigt. 

Hilsen MYA

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46492
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en kun laver jeres regnskab og ikke laver for andre firmaer, så vil I formentlig bryde kildeskatteloven ved at kræve 20 timers ansættelse skal foregå ved at pågældende har CVR. Det lyder af lønmodtager job netop når det ikke må være en bogholder med CVR som arbejder for flere forskellige

Dersom den pågældende gør det i personlig virksomhed, så vil den pågældende næppe have en større risiko, men I vil kunne have det - både hvis den pågældende ikke får betalt sin skat af indtægten (I kan hænge på den + bod) eller muligvis ved en egentlig kontrol af en af jer.

se http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/lnmodtager-honorarmodtager-eller.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MYA.

Jeg er ved at satrte op som selsstændig med eget CVR-nummer og har god tid til at løse din/Jeres regnskabsopgaver.

Jeg vil foreslå, at du/I kigger på min hjemmeside attivradgivningogbogforing.dk. Se hvad jeg kan tilbyde og send gerne en mail med beskrivelse af opgaven, der skal løses eller evt. ring til mig. Så kan vi måske finde en god løsning.

Ser frem til at høre nærmere.

Mvh. Ole

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt hjemmeside: aktivradgivningogbogforing.dk - beklager fejlen.

Mvh. Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MYA:
Vi er umiddelbart ikke interesseret i at bruge et andet firma som laver bogholderi for andre virksomheder da vi skal bruge en i 20 timer om ugen

Tror nu nok du kan finde et revisor eller lignede firma, der vil kan bogføre for dig, og være tilgængelig 20 timer om ugen kun for jer.

Kan godt forstå af, hvis personen bruger 20 timer hos jer, at du kalder ham en medarbejder, men det er jo ikke præcis det du søger.

Du siger du søger en med et CVR nummer, det vil sige du søger altså et firma. Og du søger et firma der kan give dig 20 timer om ugen.

Så du have skal en der kan tjene de sidste 17 timer ind på sit eget firma. (hvis man anser 37 timer som fuldtid) eller også så hyre et firma, hvor de 20 timer så prismæssigt kan svarrer til fuldtid. Og at det firma han så har oprettet, han/eller hun (dømmer ikke) har dig som solo kunde.

Eller også, fast/deltid/fleksjob ansætte en medarbejder, der ud over de 20 timer, også arbejdes der med de sidste 17 timer på noget andet for dig.

John skrev noget angående nogle love, men jeg forstod ikke helt hvad han mente. Vil understrege, at jeg ikke kender regler omkring dette.

Så tag det som ideer, og kan desværre heller ikke give dig nogle anbefalinger på folk.

Mvh Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

11Drogba:

Korrekt hjemmeside: aktivradgivningogbogforing.dk - beklager fejlen.

Mvh. Ole

Med sådan et langt hjemme side navn, så er det helt forståeligt at stavefelj Wink kan forekomme Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)