Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny portal med kurser i e-handel og online marketing

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Her til morgen åbner den nye portal Golearn.dk for optagelse af det de kalder "founding Member" - der kan man få LIFETIME adgang til deres fremtidige kurser for kun 3.200 plus moms - du skal bare bruge rabatkoden GREGERSEN35.

Der er kun 50 af disse pladser her tirsdag morgen den 9/5-17...

Alle de rigtige navne er med på listen over undervisere, så jeg tør vist godt sige at det er et virkeligt godt tilbud.

Superfedt projekt og jeg ønsker virkeligt god vind til Tue og Rolf, der står bag. 

Så tjek det ud, det kunne jo være lige den undervisning du står og venter på og med det har abonnement, så er der uanede mængder af læring om alt online.

www.golearn.dk

/Ole

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ole Gregersen:
Der er kun 50 af disse pladser her tirsdag morgen den 9/5-17...

Ja pyha det er godt man lige nåede at få en plads Big Smile

Når det så er sagt. Så er golearn.dk lige gået i luften i dag, hvor de har åbnet for offentligheden (vi andre 50 har kunne se kurser i noget tid nu. Og tro mig det er virkeligt godt). Og hvis man er hurtig, ja frem til d. 12/9. Så kan man bruge rabatkoden FM72591 og derved spare lidt penge, ja faktisk hele 20%.

Har du et firma (som chancerne jo nok er store for herinde), og du vil give adgang til kurserne for mere end 2 personer. Så skal man lige kontakte GoLearn så man kan forhandle sig til en god pris. Ellers er prisen 4950 + moms (men du kan jo spare 20%). Men tro mig det er alle pengene værd. Og lige nu er der mere end 15+ online kurser. F.eks. et super godt SEO kursus med Thomas Rosenstand. Og allerede der følte jeg at mine penge var givet rigtig godt ud. Så hva venter i på...

Kim

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)