Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afvigelse ved automatisk bogføring af løn fra Bluegarden

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har et selskab hvori jeg skal have bogført såvel funktionærgager som lønninger til timelønnede. I Bluegarden har jeg sat det op til at indlæse lønposteringerne automatisk i e-conomic, men når Bluegarden gør det, så oplever jeg at der opstår en afvigelse. Herunder har jeg indsat et link til eksempler på bogføringen af en lønudbetaling til såvel nogle funktionærer som timelønnede.

Timelønning giver en afvigelse på 78 kr. som ser ud til muligvis at kunne være en manglende postering i resultatopgørelsen vedr. barselsfonden, men er dette tilfældet?

Funktionærgage giver en afvigelse på 3.440 kr. hvilket ser ud til at have relation til pensionsbidraget, som muligvis mangler posteringsbenet på den skyldige post i balancen.

Har jeg ret i mine teorier om de manglende posteringer eller ser I at der mangler andet?

På forhånd tak.

Fra København K
Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 112
Fra  Visma DataLøn A/S Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Så vidt vi kan vurdere ud fra det, du skriver, kan det dreje sig om nogle opsætninger, som vi kan hjælpe med at få på plads.

Du er meget velkommen til at kontakte os på mail customercare@bluegarden.com eller på telefon 7227 9090, så vi kan finde en løsning sammen.

Venlig hilsen

Bluegarden

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)