Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Patent på jordens bedste mor

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 03:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gerne prale lidt. Jeg har fået jack-potten, endda uden, at jeg har behøvet at satse noget. Dette var en gevinst, allerede fra fødslen.

Jeg har simpelthen jordens mest vidunderlige mor.  Og dette tør jeg sige, uden at jeg føler, at jeg skal begrunde det.

Men især i dag, ikke kun fordi det er mødrenes dag, men fordi, jeg måske ikke viser det nok overfor hende, og en dag som i dag, den bare hjælper mig med at huske, hvor fantastisk jeg enlig godt ved hun er.

Selvom jeg generelt syntes, dette er en kommercielt dag, der leger med folks følelser, næsten tvinger folk til at købe på samvittighed. Så behøver man altså ikke, at sige det med ord, man behøver ikke at at bruge penge til blomster, eller gøre alverdens ting. Måske bare at vise det med egne handlinger. Kig uforpligtet forbi, slå plænen, fjerne mælkebøtter, lav en kande te, og tage opvasken.

Når jeg tænker på alle de gange, hun har gjort det for mig, og endda meget mere til. Så er jeg glad for, at en dag som i dag, hjælper mig med at huske på, hvor dejlig jeg syntes hun er.

Jordens bedste.

Dette er en god følelse, en jeg nogle gange glemmer i dagens opgaver.

Hun er fantastisk, måske hun er overgået af min mormor? Dette tør jeg ikke at sige. Jeg elsker dem begge.

Jeg er en iværksætter, og glemmer nogle gange familien. Men i dag, så tror jeg, at jeg sætter firmaet tilside, og køre ned til bageren efter morgenbrød til min mor. Og inden hun er stået op, så er græsplæne også blevet klippet.

Det kan være hårdt og tidskrævende, at være opstarter, men husk også, at sætte tid til de vigtige i dit liv.

Fra Oense
Tilmeldt 14. May 17
Indlæg ialt: 3
Fra  LottotalDanske.dk Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da dejligt at høre - så er det nok en god ide at huske hende i dag, da det er mors dag :p

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)