Hej Amigos
Vi har brugt rigtigt mange resourcer på at skabe en ny forside og bestillings-process!
Dette skulle hjælpe gevaldigt med antallet af bestillinger... Troede vi.
Men nu er at antallet af bestillinger i stedet gået ned.
Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt, og er ved at stirre mig blind i det. Super frustrerende!
- Er der nogle kyndige Amino’er der vil give nogle øjne med på hvad vi kan gøre bedre?
Hej
Jeg tænke jeg ville givet det et shoot for hvor galt kunne det være - det er jo simpelt:
Mit behov er at jeg gerne have massage hjemme 8000 på fredag - 45 min lyder godt - hvem kan det om formiddagen?
Det kan Heidi og Jens. Det er fint oplys adresse og betal - bum ikke mere.
(ps prøv evt. at sælge mig en bedre løsning eks 65 min eller evt. produkter, når du nu har mig fanget alligevel ala for bare xx mere kan du få xxx. = mersalg.
Få rabat på et gavekort sammen med din bestilling - brug det selv eller giv det til en = fasthold eller udvid kundemassen.)
Men jeres bestilling giver slet ikke mening - jeg gav op efter 30 sekunder og søgte på google efter det samme :-)
Ting som jeg lige faldt over:
Der kommer skjulte elementer frem som så forsvinder igen, nok fordi siden er langsom og du har noget asynkront gående for dig :-)
Listen af behandlere kommer ikke med det samme og der er ikke nogen tydelig indikation af at listen er på vej - jeg var lige ved at tro der ikke var tider i 8000.
"Alle behandlere" skiller sig ikke ud fra resten og giver ikke mening - alle behandlere er jo lige nedenunder?
Hvor kan jeg kan jeg se den enkelte behandlers baggrund og erfaring.
Hvor kan jeg se den enkelte behandlers anmeldelser fra andre brugere?
Jeg forventer at taste navn, adresse postnummer og by, mobil og email, bemærkninger (og så evt. kode) Måske gider jeg lige at fortælle hvor jeg har hørt om jer, men slet ikke fra en lang liste af muligheder.
hvis jeg har glemt at udfylde noget, så kommer der bare kort en rød tekst i toppen - jeg forventer at selve feltet eller teksten er markeret indtil jeg har udfyldt feltet korrekt.
Jeg ser det lidt som en klassik hvad er jeres eget behov og ikke kundens - fælde :-)
/S