Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe re-design —> Færre bestillinger. Hjælp? [:|]

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amigos
Vi har brugt rigtigt mange resourcer på at skabe en ny forside og bestillings-process!
Dette skulle hjælpe gevaldigt med antallet af bestillinger... Troede vi.
Men nu er at antallet af bestillinger i stedet gået ned.
Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt, og er ved at stirre mig blind i det. Super frustrerende!
- Er der nogle kyndige Amino’er der vil give nogle øjne med på hvad vi kan gøre bedre?
Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg arbejder dagligt med hjemmesider

Jeg kan muligvis hjælpe med sparring og hjælpe med siden hvis det bliver nødvendigt

Jeg kan bede dig kontakte mig på mobil 29 87 43 60 eller mail mathiasjv1231@hotmail.com

Så kan jeg sige hvad jeg synes og hvad der skal forbedres og hvad med seo osv.

/Mathias

OnlineItSupport

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden er pæn uden at være prangende - 6/10.

Bestillingsflowet er derimod sjusket og ikke ret intuitivt - 3/10.

Mit bedste råd til dig er at viske tavlen ren, kigge på 5-10 succesfulde sider i samme branche og implementere de ting, de gør godt. Hvis det er det, I allerede har forsøgt, bør I outsource.

Derudover er jeres tekster ikke noget at råbe hurra for, lige som I mangler at få læst korrektur.

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Albertki:

Hej Amigos
Vi har brugt rigtigt mange resourcer på at skabe en ny forside og bestillings-process!
Dette skulle hjælpe gevaldigt med antallet af bestillinger... Troede vi.
Men nu er at antallet af bestillinger i stedet gået ned.
Jeg kan ikke finde ud af hvad der er galt, og er ved at stirre mig blind i det. Super frustrerende!
- Er der nogle kyndige Amino’er der vil give nogle øjne med på hvad vi kan gøre bedre?

Hej

Jeg tænke jeg ville givet det et shoot for hvor galt kunne det være - det er jo simpelt:

Mit behov er at jeg gerne have massage hjemme 8000 på fredag - 45 min lyder godt - hvem kan det om formiddagen?

Det kan Heidi og Jens. Det er fint oplys adresse og betal - bum ikke mere.

(ps prøv evt. at sælge mig en bedre løsning eks 65 min eller evt. produkter, når du nu har mig fanget alligevel ala for bare xx mere kan du få xxx. = mersalg.

rabat på et gavekort sammen med din bestilling - brug det selv eller giv det til en = fasthold eller udvid kundemassen.)

Men jeres bestilling giver slet ikke mening - jeg gav op efter 30 sekunder og søgte på google efter det samme :-)

Ting som jeg lige faldt over:

Der kommer skjulte elementer frem som så forsvinder igen, nok fordi siden er langsom og du har noget asynkront gående for dig :-)

Listen af behandlere kommer ikke med det samme og der er ikke nogen tydelig indikation af at listen er på vej - jeg var lige ved at tro der ikke var tider i 8000.

"Alle behandlere" skiller sig ikke ud fra resten og giver ikke mening - alle behandlere er jo lige nedenunder?

Hvor kan jeg kan jeg se den enkelte behandlers baggrund og erfaring.

Hvor kan jeg se den enkelte behandlers anmeldelser fra andre brugere?

Jeg forventer at taste navn, adresse postnummer og by, mobil og email, bemærkninger (og så evt. kode) Måske gider jeg lige at fortælle hvor jeg har hørt om jer, men slet ikke fra en lang liste af muligheder.

hvis jeg har glemt at udfylde noget, så kommer der bare kort en rød tekst i toppen - jeg forventer at selve feltet eller teksten er markeret indtil jeg har udfyldt feltet korrekt.

Jeg ser det lidt som en klassik hvad er jeres eget behov og ikke kundens - fælde :-)

/S

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:

Forsiden er pæn uden at være prangende - 6/10.

Bestillingsflowet er derimod sjusket og ikke ret intuitivt - 3/10.

Mit bedste råd til dig er at viske tavlen ren, kigge på 5-10 succesfulde sider i samme branche og implementere de ting, de gør godt. Hvis det er det, I allerede har forsøgt, bør I outsource.

Derudover er jeres tekster ikke noget at råbe hurra for, lige som I mangler at få læst korrektur.

Hej Jakob

Mange tak for dit input!

Vil du være mere konkret i din feedback? Ellers er det svært at arbejde med.

- Hvad kan forbedres ved forsiden?

- Hvad er der galt med bestillingsflowet?

- Hvilke tekster kan forbedres, og hvorfor?

Det ville hjælpe os rigtigt meget!

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for dit svar Udvikleren!

Skide gode pointer med mersalg og andre forbedringer, det vil jeg kigge på med det samme!

Hvad går der galt bestillingsprocessen, siden den ikke giver mening?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil lige prøve at komme med noget relevant feedback, hvor jeg uddyber hvad der er galt og hvordan i kan forbedre det.

Forsiden
Her skal i være bedre til at udpensle HVAD i laver og HVOR NEMT det er for forbrugeren at gøre brug af jeres service.
Hiv fat i farver, opsætning og struktur.

Betalingsflow
I mangler rigtig meget troværdighed herinde. For mig virker det til at være for nemt til jeg ville stole på det. For at gøre det bedre, så ville jeg personligt gøre mere brug af bokse / cirkler, der skal indramme og give endnu mere brugervenlighed. Derudover bør i uploade billeder som f.eks. "Vi er medlem af...", "Trustpilot score" osv. - det vil give jer et boost. Helt sikkert.

Generelt set for hele betalingsflowet, så er det alt for moderne i mine øjne. I har prøvet at være moderne og smarte, men i et endt ud med et endelig produkt, der kun lige er blevet 1 år. Dvs. i sidder tilbage med en halv færdig checkout der er uoverskuelig og rigtig dårlig.

Overordnet set for hele siden
I bør få læst korrektur på jeres tekster. Jeg er ikke den skarpeste kniv i skuffen til tekstforfatning, men jeg har allerede spottet 4 dumme fejl. 
Som forbruger bør man blive vist af hero slider med en kæmpe søgefunktion, så budskabet er klart. Under heroen skal der så være USP'er der forklarer hvordan og hvorledes jeres koncept hører sammen - evt. via en video.

Jeg må nød til at løbe nu. Jeg skal ind til et møde kl. 15:00 med en ny kunde. Men i skal være mere end velkommen til enten at komme forbi mit kontor eller booke en opringning på min hjemmeside, så kan i få en dybere forklaring.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen

SEDIA.DK

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden: Centrer teksten lodret, venstrestil teksten, forudfyld 8000 i formularen, brug mere whitespace, find en bedre font, blur baggrundsbilledet - og så er vi kun nået til heroen.

Hvad jeg prøver at sige er, at I har brug for mere hjælp end et par pointers herinde.

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Fedt med konkret feedback!

Vi vil helt sikkert arbejde med tekster, og gode pointer med ekstra tillids-faktorer!

Jeg er dog stadig ikke sikker på hvad der er galt med vores checkout.

- Hvad er der gør det halvfærdigt, uoverskueligt og oversmart?

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 24
Fra  RaskRask.dk Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:

Forsiden: Centrer teksten lodret, venstrestil teksten, forudfyld 8000 i formularen, brug mere whitespace, find en bedre font, blur baggrundsbilledet - og så er vi kun nået til heroen.

Hvad jeg prøver at sige er, at I har brug for mere hjælp end et par pointers herinde.

Tak fordi du gjorde det konkrete Jakob! Så kan vi arbejde videre med det :-)

Men du har nok helt ret - det er et større projekt at optimere det hele.

Et skridt af gangen ;-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)