Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Musik manager

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nanna. Jeg er godt nok bosat på Sjælland. Men du skal være velkommen til at følge mig rundt. Jeg har jævnligt en del gigs i udlandet (før corona) og har bookinger klar til 2021
Tilmeldt 7. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen!
Det lyder spændende!
- Og tillykke med dine bookinger til 2021!

Indtil videre, så er jeg hvert fald interesseret i at høre mere om, hvordan det hele foregår!
Måske skal vi skrive pb? ☺️
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nanna
Jeg er 20 år, lige blevet student med en musik på A-niveau fra en STX uddannelse. JEg ved dette ikke er nok, men vil gerne vide mere om selve manager-delen før jeg vil søge ind på et studie.
Jeg har lige læst tråden igennem og kan se jeg er i nogenlunde samme situation som dig - angående drømmen om at have en karriere som manager.
Jeg tænkte på om jeg, på en eller anden måde, kunne komme med på jeres tråd om hvordan det egentlig fungerer som manager. Jeg har ikke nogen erfaring som manager, men har lidt erfaring i form af at blive hyret - dog gennem medlemer fra bandet.
Men i bund og grund vil jeg bare gerne have lidt mere grundinformation om hele manager-delen af arbejdet. Dit lyder ud fra tråden, som om du får lidt guldkorn fra DJ Praz, og jeg kunne bare enormt godt tænke mig at nogle af de guldkorn og listede sig hen til mit hjørne.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)