Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop løsninger?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
HeY!

Vi står i vores firma og skal til at lave / få lavet en lækker webshop med dankort og visa betaling, men er ved at drukne i muligheder... Jeg har samlet en række links til steder hvor man kan få lavet webshops, men ved ikke hvad jeg skal være opmærksom på?

Er der nogen der har specielt gode / dårlige erfaringer med nogle af disse links, eller har forslag til gode webshop løsninger til en overkommelig pris?

 


























 

mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis i går med tanker, om at lave den selv som et alternativ, er der et stykke inde i følgende tråd lidt info i måske kan bruge. ( http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=284 )

Jeg har desværre hverken negativ eller positiv erfaring med de shops du nævner.

Mvh.

Michael
Tilmeldt 17. May 05
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag,


Personligt tror jeg dit valg, skal afgøres på hvilken type hjemmeside du/i vælger at lave.

 

Jeg har fx lige startet et internet firma sammen med to andre, Macro-Design (.org). Vi laver alle vores hjemmesider i flash, og hvis i også havde tænkt jer at lave jeres side i flash, ville jeg forslå paypal. For det første, er det dét eneste købsredskab jeg har set implementeret i flash og der ligger også et par hjælpende tutorials/topics rundt omkring på nettet, netop om dette emne med paypal i flash.

 

Hvis du/i derimod ikke har tænkt jer, at lave hjemmesiden i flash, men derimod i html eller lign., så vil jeg næsten fraråde paypal, selvom det er nemt at sætte op, har jeg hørt at mange ikke-så-garvede-internet brugere ikke føler sig trygge ved det.

 

Så det går sikkert også an på hvilken målgruppe det er i har, hvor mange produkter i skal vise på siden, osv, osv, osv.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :
www.onlinesalg.dk har jeg hørt skulle være "lukket" ned, der bliver vidst ikke udviklet videre, og der er nogle seriøse sikkerhedshuller.

Hvis du ønsker en "standard" shop som er testet af mange brugere, så vil jeg anbefale

www.scannet.dk
www.dandomain.dk

Begge løsninger er på leje basis og bestemt ikke billige, men begge løsninger er også godt og grundigt testet igennem.

Min erfaring er at de er meget hjælpsomme og stabile.

Håber det kunne bruges til lidt.

Jeg ville ihvertfald forsøge mig at holde mig fra alt får små firmaer, da du står med nogle problemer hvis firmaet lukker ned mens du har din webshop kørende.
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 74
Fra  christianhvid.dk Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror OS Commerce er det mest anvendte af open source løsningerne.

Det er lidt svært at komme med generelle anbefalninger, da det kommer an på hvad I egentlig vil og hvad I har muligheder. Hvad vil I sælge? Hvordan skal det præsenteres? Hvordan styrer I lager? Har I brug for at integrere til andre økonomisystemer? Har I tekniske begrænsninger eller særlige præferencer mht. platform? (osv.)

Selve kernen af en webshop er ikke nødvendigvis svær at udvikle, og mange små shops bruger alligevel betalingsgateway for at begrænse omkostningerne til cerfikat, så selve shoppen laver ikke så meget andet end at præsentere produkterne.

Jeg udviklede vores webshop fra bunden med ASP.NET og hibernate, og endte med at bruge en betalingsgateway fra Wannafind, som iøvrigt også tilbyder tilspasninger af OS Commerce.

De blev valgt fordi de er billige, og virkede teknisk kompetente efter deres website og andre produkter.

Link til Wannafind.
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej


Jeg har personligt prøvet nogle af de shops du nævner. Jeg har de bedste erfaringer med systemet fra (www.dandomain.dk) hvor jeg har opsat flere shops i deres system med gode resultater. De er professionelle og giver en god online service. Systemet er nemt at håndtere og har mange muligheder, man skal f.eks. ikke tænke så meget på billedformatet da der er en indbygget billed funktion som selv danner 3 forskellige størrelser ud fra et enkelt upload og det vel og mærke i bedste kvalitet. (Ofte et problem i mange shops at billedkvalitete bliver alt for fovrænget)

 

Jeg kan tilbyde at hjælpe me arbejdet hvis I har brug for det ! Hvis det kommer til indtastnings arbejde kan jeg også tilbyde min hjælp ifra mit firma:

 


TAASTI er et lille firma som tilbyder indtastning af data i div. databaser. Da jeg ofte selv
har stået i den situation at have et færdigt system klar og så efterfølgende har måtte ofre
mange dyre medarbejdertimer på indtastning af ubehandlede data, tog vi sidste år
konsekvensen og etablerede en dataafdeling i østeuropa. Herfra kan vi sikkert
og diskret tilbyde at udføre ethvert indtastningsarbejde samt billedbehandling til en meget
fordelagtig pris og med kort leveringtid.


Har du opgaver som indeholder indtastning af større datamængder, eller dataopdateringer
fra scrats eller trykte medier o.l. til f.eks.



-varer til en e-shop
-registre
-medlemskartoteker
-kundekartoteker
-produktspecifikationer
-prislister
-billedalbums m.v.


så ring og få et tilbud, der er mange timer/penge at spare !


Med venlig hilsen


T A A S T I


v/ Christian Taasti
Grundtvigsvej 8 A
1864 Frederiksberg C.
tel. 40 19 56 56
email:
ct@taasti.com
www.taasti.com


 

 
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)