Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en skarp virksomhedsejer..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 27. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som kan være pilot tester på et spørgeskema der henvender sig til erhvervslivet. Jeg vil gerne sende et seriøst spørgeskema ud til virksomhederne og fremstå seriøs.

Det jeg ønsker er at du lige hurtigt kigger det igennem og melder tilbage om der er nogle rettelser før det skal sendes ud.

Ideen går kort ud på at matche erhvervslivet og den studerende på den videregående uddannelser, i første omgang er det multimediedesigner, serviceøkonom og datamatiker der fokuseres på.

Spørgeskema kan ses her

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_mjzVC6zkUX6mM_cWJqTEiL4L9cj6SFVwL8r1JIHFOXs49A/viewform

Fra Skive
Tilmeldt 27. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har lyst? :)

Fra Skive
Tilmeldt 27. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg antager at de der har været igennem ikke havde nogle store rettelser på hjertet..

Men det store spørgsmål er nu hvordan får jeg lokket tilpas mange virksomhedsejer ud af starthullerne og får dem til at besvare et spørgeskema. Jeg tænker naturligvis om de skal lokkes med et par biograf billetter eller noget helt andet

Har selv en ide om at lidt promovering på Solutions by Students hjemmeside kunne være interessant for dem men hvad siger i?

Har i nogle bud på hvad der kunne lokke dem?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er en rimelige omfattende opgave, du giver folk, hvis de skal give kritik på et spørgeskema. Du bør ved hvert spørgsmål give en mulighed for at give en kommentar til spørgsmålet. Ditto til allersidst - f.eks. ved at gentage formålet og se, om brugeren synes, at det kan opfyldes.

Jeg har givet noget feedback i en PB til dig.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige tjekket spørgsmålet igen. Der står faktisk slet ikke noget om formålet med undersøgelsen.

Fra Skive
Tilmeldt 27. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har besvaret din mail og takker igen for dit feedback, har desuden lige skyndt mig at rette lidt til :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)