Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slik

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er en ung iværksætter og har startet min egen slikbutik, nogen der ved hvor bilka eller tank stationer køber deres bland selv slik billigt?

Hilsen Noah

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb det fra Sverige.. ( slik er meget billigt i Sverige)

Eller gå på Google og søg efter slik leverandør.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Yappa2

Sikke da en gang vrøvl du skriver!

Du glemmer lige at slik i DK er dyrt pga. punktafgift.  Den slipper man ikke fir ved ar importere fra Sverige. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg méner det er Candyking eller Candynavia der sælger til Bilka og lignende, men med hensyn til billigt, så tror jeg ikke, at du skal sætte næsen op efter, at kunne forhandle slikket til samme priser, hvis du vil tjene på det. Bilka og lignende der sælger 100g slik til eksempelvis kr. 5,95, gør det med tab eller break even - det er for at lokke kunder til, som så køber andre varer også.

Med hensyn til at trække det fra udlandet, så sørg for din egen skyld, for at have ALT det juridiske og formelle på plads, da du som Ravn også nævner, stadig skal betale dansk punktafgift m.v., hvis du vil gøre det hele lovligt - og det vil være ret dumt for at sige det ligeud, at kravle udenom. Det ender bare med syrlinger til egen røv...

 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ravn nu er det sådan at lige meget hvad afgiften er så er slikket meget billigere at hente fra Sverige.. så nej ikke noget vrøvl..

Min ven havde 7 slik butikker for nogen år siden.. og alt slik blev hentet i Sverige..

Så lad hver med skriv at noget er vrøvl hvis du ikke har styr på hvad du snakker om.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Yappa2:

Min ven havde 7 slik butikker for nogen år siden.. og alt slik blev hentet i Sverige..

Så lad hver med skriv at noget er vrøvl hvis du ikke har styr på hvad du snakker om.

Men din ven glemte vel også at betale punkafgift  eller moms ;-) 

Jesoer fra Sliknet har tidligere fortalt her på Amino fortalt at slik i DK uden moms og punktafgift faktisk er billigere end i andre lande, så din påstand holder jo ikke når vi taler kvalitetsslik og ikke sådan noget billigt slik indvandre sælger.

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Sådan nogen indvandrere.. så kom debatten lige over og blev racistisk.. idiot..

Og nej der blev betalt alle de afgifter som den danske lovgivning angiver..




Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Og at du henviser til personen fra sliknet og tager hans ord for at være 100% rigtig er og på kanten til at være til grin..

Han ønsker jo selvfølgelig ikke at skrive at det bedre kan betale sig at hente det fra udlandet, når han selv er grossist af slik fra DK.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46519
Fra  John Hannover Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Jesoer fra Sliknet har tidligere fortalt her på Amino fortalt at slik i DK uden moms og punktafgift faktisk er billigere end i andre lande
det er jo i alle fald ikke usædvanligt, at netop grundet visse ting med høje afgifter (højere her end i et naboland) så bliver produktet inden afgift billigere end i nabolandet
Biler er typisk eksempel. Biler i DK er billigere end i Tyskland og England generelt UDEN afgift, så der netop har været sager om det grundet mange nordtyskere der kørte til DK og købte bil til brug i Tyskland uden afgift

Selv har jeg, til 2 venner i England, efter deres ønske indkøbt VW golf turbo med fuld læderkabine i DK og på deres anmodning fået dem shippet til UK og inkl., "forsendelse" var der en besparelse på over 4.000 UK £ på hver for dem så, at det med ting med høj afgift ofte er billigere i DK uden afgiften, er jo naturligt nok - netop fordi en afgift jo betyder så utroligt meget for slutprisen (og med biler må der så leves af service,brugt salg i nok så høj grad som fortjeneste på selve bil salget

Selv om man kender Bilkas leverandør, så skal man nok heller ikke, med mindre man laver en MEGET stor kæde af slikbutikker, regne med at få noget der ligner Bilkas pris i indkøb OG ja - Bilka avance på det er givet også sat lavere end man ville ønske i en egentlig stand alone slikshop - online eller fysisk

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Yappa2:
Sådan nogen indvandrere.. så kom debatten lige over og blev racistisk.. idiot..

Det har intet med racisme at gøre, men typisk at trække racisme kortet når man ikke har andre augmenter. 

 jeg må bare konstatere at rigtigt mange bland selv slikbutikker ejet af indvandre  i KBH har noget mærkeligt billigst slik.  Fødevare styrelsen tager jævnlidt butikkerne i at sælge ikke lovligt slik, sjovt nok er mange også taget af SKAT for manglende betaling af punkgift.   Hvordan kan fakta være racisme ??   

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)