Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon velkomst - nogen gode (og billige) bud?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg J.
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg står foran opstart af virksomhed, og vi leder efter en løsning, hvor vores kunder som ringer til os skal modtages af en "Velkommen til..." besked før de sendes videre i systemet.

Er der nogen der kan anbefale nogle løsninger hertil?

På forhånd tak,

Jan

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en service TDC har. Men den koster en million eller der omkring :-)

Det er vildt dyrt, så hvis det bare er en ting der kunne være hyggelig at have, så glem det.

Men når det er sagt, er der mange der tilbyder at tage telefonen for firmaer. En type omstilling. De sidder med mange forskellige firmaer, og kan se hvem der ringes til, og kan derfor hurtigt sætte telefonen om.

Hvis en kunde så spørger om firmaet, hvem er på arbejde, hvem kan tage en snak om... bla bla osv, så er de helt blanke. Naturligvis. Men det er bare det første indtryk af firmaet der blegner. En omstilling har altid været ansigtet udad til. 

Så mit råd er at tage den selv, med mindre der er mange ansat.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har gode erfaringer med firmafon...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:
Det er en service TDC har.

Hej Lars, jeg er ikke sikker, men tror trådindehaveren tænkte, på noget mere i stil med, en automatisk telefon svarer/reception, der fortæller dig hvilke firma du har ringet til, og måske også giver dig nogle valgmuligheder, f.eks tast 1 for kontor, tast 2 for værksted, tast 3 for kunde service, tast 4 for at tale med Hr/fru X osv. Og ikke et call center med en fysisk person ved telefonen.

Måske noget i stil med, hvis man f. eks ringer til en læge klinik eller et større håndværker firma, de har ofte sådan noget.

Hej Janza, jeg har desværre ingen oplysninger omkring dette emne.

Mvh Allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger AWS Connect sammen med nogen meldinger som jeg betalte en sød dansk pige 15U$ for, på Fiverr. Virker fint og er super fleksibelt ifht. viderestilling, tage imod input, osv. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)