Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til produkter (tasker, clutches m.v.) - hvor skal jeg henvende mig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde.

Jeg har en god idé til at lave bæredygtige produkter til den arbejdende kvinde. Tasker, kalendere, cluthes, tøj m.m. Har I nogen ideer om, hvor og hvordan jeg henvender mig?

Mette Honoré

forfatter

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Honoré:
Har I nogen ideer om, hvor og hvordan jeg henvender mig?

Kommer jo helt an på til hvem og hvad du vil opnå ?

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker en samarbejdspartner der synes ideen er god og vil udvikle og producere

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,
Tak for din besked (privat), tænker jeg lige kan uddybe den her.

Hvis du ønsker at dine tasker m.v. skal indeholde dit eget navn, så skal du jo ud og lave/opbygge dit eget brand.
Som jeg skrev til dig i samme besked, er det ikke noget man bare lige gør. Det kræver viden, en masse tid/knofedt, dybe lommer (produktion af produkter, reklame, branding m.v.). Ting som det ikke lige lyder som du har lyst til at være indover.

Så hvis du ikke er brandvarm på tanken om at opbygge dit eget brand, vil jeg ikke anbefale dig at gøre det.
Du kan finde tusindevis af artikler med folk herinde der prøver at lave deres eget lille nye brand med t-shirts med print eller lign. Næsten samtlige herinde fejler med det, da de efter min mening har ingen ide eller begreb om hvad det kræver at opbygge et brand.
- Hvis du vil opbygge et brand, kræver det din fulde opmærksomhed, relativt store penge investeringer, kendskab, samarbejdspartnere og meget mere.

Derfor, hvis du (som du skriver i beskeden til mig), kun vil indover ift. ideen og at ligge navn til, så kan du måske kontakte et eksisterende brand og lave et co-lab med dem, hvor du får nogle royalties/procenter af det salg. Det kræver naturligvis dog, at ideen til produktet er så spændende at de synes det er noget der kan biddrage positivt til deres forretning.

Held og lykke med det.
R

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)