Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig anmeldelse på Google

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Ravlygten.dk ApS Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

mit firma Opti-Mal ApS. har fået en dårlig anmeldelse på google, af en person som firmaet aldrig har udført noget som helst arbejde for.. Firmaet har eksisteret i ca. 10 år, og har aldrig fået, hverken gode eller dårlige anmeldelser. Vi udfører tagrens/tagmaling og isolering med papiruld og grafitbehandlet EPS. Vi har kontrakt med en af DK's større virksomheder, hvor vi udfører tagmalerentrepriser for dem, og mange af vores privatkunder, er kunder via mund til mund. Vi får også henvendelser via vores hjemmeside www.opti-mal.dk. Forleden lagde jeg mærke til at vi har fået en anmeldelse. Anmeldelsen lyder: een stjerne. Absolut ikke pengene værd. Anmeldelsen har stået der i et år's tid. (gik for et par mdr. siden og tænkte lidt i mit baghovede, at det var lidt mærkeligt, så få henvendelser vi har fået i år, fra private). Vi har rettet henvendelse til google, og bedt dem fjerne anmeldelsen, da vi jo ikke har udført noget for vedkommende, men anmeldelsen står der stadig. Mit spørgsmål er nu, what to do? Jeg er rimeligt sikker på at denne anmeldelse har haft indflydelse på vores ordretilgang. Jeg ved hvem anmeldelsen stammer fra, og det er fra en herre som driver en dyrere restaurant, hvor min kone og hendes veninde kørte til for at være "sikre på at få ordentlig mad" begge gik meget skuffede og et par tusind fattigere derfra, og gav vedkommende en anmeldelse på trustpilot. Een stjerne: absolut ikke pengene værd. Så kan man jo tænke karma.... Men fakta er, at pigerne har haft en dårlig madoplevelse, og manden har aldrig brugt vores firma til udførelse af noget som helst. Venter spændt på feedback. Hav en god dag med venlig hilsen Kenny.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo desværre det der sker. De fleste gange jeg selv har fået en dårlig anmeldelse, er det fordi GLS har smidt en pakke væk eller en leverandør der klokker i det, og lover at sende en vare med det samme, som kommer flere uger efter. For mange af de kedelige oplevelser skræmmer folk væk. Og de fleste gange er det de sure kunder der skriver en anmeldelse.

Google anmeldelser er ikke så brugt, og derfor betyder det ekstra meget når folk skriver noget dårligt. Jeg var ansat i en virksomhed hvor en tidligere medarbejder svinede firmaet til på Google sammen med alle sine venner.

Den gang kunne vi ikke gøre noget, men til sidst lavede vi en ny firmaprofil på Google. Besværligt, men en løsning. Jeg tror ikke at den tidligere medarbejder så der kom en ny profil, for der skete ikke mere.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 07:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en træls situation for jer. For ikke nok med at det kan afholde mulige kunder fra at besøge jer, så har det sikkert også betydning for jeres placering hos google.

Google har skrevet lidt om problemet her: https://support.google.com/business/answer/4596773?hl=en

To flag a review for removal:

  1. Navigate to Google Maps.
  2. Search for your business using its name or address. 
  3. Select your business from the search results. 
  4. In the panel on the left, scroll to the “Review summary” section. 
  5. Under the average rating, click [number of] reviews.
  6. Scroll to the review you’d like to flag and click the flag icon .
  7. Complete the form in the window that appears and click Submit.

Giv det et forsøg, og se om det ikke virker.

Du kunne jo også bruge den her episode til, at gøre dine kunder opmærksom på, at i modtager anmeldelser over både Facebook og Google.

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg sidder med tanken - hvad berettigere hustruen og hendes veninde til at give den pågældende herres restaurant én stjerne!!!???

Hvad er en dårlig madoplevelse??? Ikke pengene værd!? Hvordan kan det nogensinde blive praksis for en god oplevelse? Måske flertallet har en fantastisk madoplevelse, når de besøger restauranten??? Og restauratøren ej heller nogensinde har fået en dårlig stjerne. Bortset fra hustruens? Efter min "ikke særlige objektive vurdering" så er hustruens ene stjerne lige så uberettiget!

Trådstarter kunne starte med at få fjernet hustruens anmeldelse og så tænke at lige så meget som en stjerne skade hans forretning - lige så meget skader det andres! Efterfølgende kan trådstarter lære hustruen, at dumhed kan have konsekvenser!

Gud fader bevares - længe leve dobbeltmoral! Bare det ikke går ud over "mig"!

Og modtager gerne én stjerne for mit indlæg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg synes du skal arbejde videre med at få slettet den dårlige anmeldelse hos Google. 

Man skal selvfølgelig kun give dårlige anmeldelser når det er berettiget. Jeg har selv kun givet dårlige anmeldelser 2 gange hos Trustpilot.

Den ene gang var for Telia, hvor vi opsagde vores fastnetabonnement, Telia sendte rykkere og læste ikke deres indgående post. Jeg havde sendt en check med et af brevene til Telia, men Telia påstod at de aldrig havde modtaget post fra mig, heller ikke det brev hvor de havde indløst checken.

Den anden gang var IBF-tag. Her er der 15 års garanti og efter 7 år er der knækket nogle tagplader. IBF siger at hvis der ikke er gået på taget, og det er der ikke, så kan taget heller ikke tåle storm. Andre huse ved siden af har ældre betongtegltag som vores, og her er der ikke knækket tagplader. Dække de knækkede tagplader vil de ikke.

Så på med vanten, tag fat i Google og få slettet den dårlige anmeldelse, når den er uberettiget.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 12. Mar 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Ravlygten.dk ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Nu er det jo ikke lige sådan at min kone slynger om sig med dårlige anmeldelser, men hvis du sidder på en restaurant hvor bøffen koster 350,- og bestiller en medium rear, og får en skosål serveret, og gør tjeneren opmærksom på dette, og tjeneren bare smågriner og trækker på skulderen, så synes du bare det er helt iorden?? Vi er håndværkere og får da også af og til en reklamation, men den reagerer vi da på og sørger da for at kunden bliver ekstra tilfreds, det manglede da bare. Hvis nogen har en dårlig oplevelelse med en ydelse man har betalt for, er det vel normal kotyme, at man gør sit ypperste for at rette fejlen??? Eller? Men humlen her er vel at vores virksomhed ikke har udført nogen som helst opgave for manden, men det berettiger ham så åbenbart, ifølge dig, til at give vores virksomhed en dårlig anmeldelse? 

Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Lige præsis. Har du noget at klage over, så gør det på stedet. Var det godt så sig det til andre. Der er jo INGEN som har noget ud af dårlig omtale. Der er self. Undtagelser hvor man bevist bliver forsøgt snydt og røvrendt, så er det ok at give dårlig anmeldelse. Men hustruen burde videre bedre og have undladt den dårlige og usaglige anmeldelse, dårlig argumenteret og dårlig stil af en selvstændig erhvervsdrivende

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)