Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros til website

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Koko_Koko:
Jeg er bestemt ikke ligeglad med hvem jeg får likes fra "bare jeg får dem". Hvis jeg var det, så havde jeg bare købt dem ;-) Hvad skal jeg fremadrettet sælge til en arabisk 7 -årig pige? Jeg er kun interesseret i at få likes fra potentielle købere af mit produk - specielt når jeg har betalt for dem via annoncer. 

Jeg har ikke læst de andre kommentar, så min besked gælde kun din hoved post.

Men den 7 årig, dette er sikkert bare en robot post.

Koko_Koko:
Kan du uddybe hvad du mener med alle de valg jeg præsenterer på forsiden? 

Du har en meget stor forside, nu er jeg ikke IT kyndig, men måske dine læsere heller ikke er det, og dette er ikke vigtigt.

Din side har 4 blogs når jeg ruller ned på siden. Hvilken en stal jeg starte med at læse?

De er godt beskrevet med overskrift og billeder, men personligt, så vil jeg hellerer se en mere simpel og personlig start side, med gode valgmuligheder til at søge mere på hjemmesiden via knapper i toppen, i stedet for, at se forskellige links til dine blogs.

Jeg talte, 10 gange jeg drejede med hjulet på min mus. Dette tror jeg er en for lang en start side.

Ofte det jeg gør, når jeg læser noget på nettet, for at se hvor bunden er, altså hvor stor tekst folk skriver, er den stor nok til at være relevant, eller for lille og dermed muligvis et tidsspild. (mener ikke din hjemmeside, kommer an på emne, men for eksempel vis en artikler, så kan jeg bedømme om det er en reklame eller ej. Ikke altid jeg har ret. Men som hovedregel.

----

Du mangler en slagkraft på forsiden for eks. et relativt digt.

Og omformulere dette.
"Mit livs-formål er at guide dig, så du genkender alle dine krops-signaler og bliver din helt egen kropsekspert! Igennem bloggen ønsker jeg, at du får større viden inden for næring, kvindelighed, vitalitet, bevægelse, urter, lægeplanter og ikke mindst adfærds-ændringer, så du endelig kan slippe dine evige kampe og få endnu mere livsglæde, passion, saft og kraft i dit liv."

citat fra Koko_koko start side

-----

Min passion er at hjælpe folk, med, at forstå deres krop-signaler, fordi dette er noget der ofte bliver overset, og jeg har set, hvad skade det kan gøre... (måske formulere det bedre end jeg, bare et eksempel.)

Jeg tvivler på dit liv-formål er at guide mig, du kender mig jo ikke Skype-Blush

Men få folk til at føle at du er i samme båd som dem, men at du har mere personlig/faglig viden, og dermed er parat til at støtte dem med kost, rygestop, skift af usund livsstil osv.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)