Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem med flere modtagere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kender I et betalingssystem hvor man kan have forskellige betalingsmodtagere? F.eks. hvis jeg har flere forskellige sælgere på min side, så skal det være muligt at sende pengene direkte til den sælger man køber fra. Sådan at jeg ikke skal til at sende pengene til de rigtige personer. Jeg er ikke sikker på om dette er muligt med ePay og QuickPay.

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I princippet kan du med Stripe. Tjek også Skrill.

Med Stripe kan du modtage penge på vegne af en anden og tage et gebyr undervejs f.eks.
Men det kræver at sælgerne laver en Stripe konto.

Tilmeldt 16. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overvejet Stripe, men prisen pr. betaling er ikke særlig tiltalende. Hvis der er et salg på 10000kr., så kommer gebyret næsten op på 300 kr., hvilket jeg helst ville undgå.

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også slå et slag for Stripe. Derudover kan det også laves således, at du administrerer deres konti via API - hvilket vil sige, at de aldrig behøver vide, at der er anvendt Stripe. Endsige oprette en konto hos Stripe.

Gebyrerne kan vi godt være enige om bliver i den høje ende, men prøv at tage kontakt med dem. Nu kender vi ikke mængden af transaktioner, men har du en vis volumen, kan det forhandles ligesom alt andet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)