Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have billeder af mig selv til pressen!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Smith

Jeg fotograferer som en hobby og har før taget billeder for et par Aminoer til den slags formål, prisen snakker vi om det er ihvertfald ikke det vigtigste for mig, jeg bruger et Canon Spejlrefleks kammera fra deres Semi professionelle serie, det laver 10mpixel billeder, dvs A3 tryk af billederne skulle ikke være noget problem.

Giv lyd hvis vi skal finde ud af noget :)

Hov ja ... jeg er fra Skive, halvanden time fra Kolding i bil ... cirka :) 

Dbh

Mikkel 

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel..

 

Ok, men jeg har jo ikke et studie eller lign, for optimale forhold?

Hvilke tidspunkter passer dig bedst, hobby dvs aften? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder mest med udendørs settings eller realistiske settings, f.eks. en væg i den lokale sportshal el. lign. Det er selvfølgelig dels af nød dernæst fordi jeg godt kan lide at få lidt realisme ind i mine billeder.

Som sådan er det fint for mig at komme til Kolding (så vil jeg dog have dækket min kørsel) hvis du kender nogle gode steder, vejret for tiden er lidt kedeligt så det skal nok være indendørs.

Nu har jeg ikke spurgt ham om det men jeg vil ikke tro at Martin's billeder er taget i et studie heller :)

Aften er nok også det bedste da jeg som regel har travlt om dagen, men hvis det er kan vi da fortsætte på mail? mail@mc-solutions.dk 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Mikkel, det kan sagtens ske jeg kontakter dig inden for nærmeste fremtid :) Så vi finder ud af noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Du søger en fotograf i Kolding området.
Og til at løse din opgave omkring pressemateriale, vil jeg gerne byde ind med en løsning.

Jeg selv arbejder til dagligt som freelance fotograf, fra Haderslev, med et bredt kendskab til meget forskellige opgaver.
www.jonathandelfs.dk kan du se lidt af mit tidligere arbejde (p.t. nogle private projekter) og samtidig se mine referencer samt aktuelle jobs.

Da dette er min hovedbeskæftigelse kan jeg rykke ud til enhver tid også om dagen.

Det jeg kan tilbyde dig er, en flot "pakke" med et bredt udvalg af udstrålende portrætter med dig.
Sti, form og farver finder vi ud af, da der er masser af muligheder kan vi helt sikkert finde noget, som rammer.

Udstyr til formålet har jeg også klar, og vil dermed komme til dig, og evt. på location ved lejlighed.

Til pressemateriale vil det være godt, at have noget forskelligt og personligt - og der kan vi selvfølgelig snakke om, hvad du tænker.
Billederne skal helt klart udstråle professionalisme, samt andre vigtige værdier for netop dig og din virksomhed.

Kontakt mig endelig
Pris skal vi nok finde ud af til rimelige penge.

Jeg glæder mig til at hører fra dig

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med dig.. Jeg kan godt hjælpe dig med billederne. Jeg bor selv i Haderslev pt og har bil. Jeg har før lavet portrætbilleder som er blevet brugt til pressebilleder og til forfattershots i nogle månedsblade. Du kan se noget af mit arbejde på www.colorized.dk Mvh Dennis
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg kan på det varmeste anbefale Mikkel Urup på www.urup.dk - til portrætter, produkt og illustrationer. Han er umådelig dygtig, reel og har gode priser! Alle mine pressefotos fik jeg på en CD, og jeg har ret til mangfoldiggørelse. Han kører også i Jylland!

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)