Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside troværdig? Kommer budskabet frem?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Som en nyopstartet ejendomsservice virksomhed med primært fokus på trappevask, kæmper jeg lidt imod et kedeligt ry i branchen, hvor mange har oplevet firmaer der gjorde det dårligt, sendte uberettiget regninger og ikke møde regelmæssigt op som aftalt... Hvilket bestemt er noget vi tager afstand fra!

Lidt om os: Vi er en lille ejendomsservice virksomhed med base i Aarhus. Vi har ikke noget mål om at være de absolut billigeste i branchen, men nærmere de bedste - og selvfølgelig samtidig til en god og fair pris!

Det store spørgsmål er egneligt: Alle(95%) af vores konkurrenter gør ikke trappevasken særligt grundigt, men hver gange vi udføre en trappevask, så støvsuger vi istedet for at feje, samt støvsuger alle måtterne og hjørnerne hver gang. Og når vi vasker så bruger vi kvalitets falde micro fibre mopper, istedet for de gammeldags rund mopper. Men kommer det budskabet om at vi er et grundigt ejendomsservice firma nok frem på hjemmesiden og virker det troværdigt?

Jeg ser så meget frem til at høre jeres feed-back!

De bedste hilser - Andreas Dalbøge

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Middelmådigt design og et hav af stavefejl.

Din hjemmeside sender det signal, at du er sjusket og uprofessionel.

En video med dig ville pynte.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak - jeg vil helt bestemt få en til at læse den igennem for stavefejl!

Og rigtig god ide med videoen! Noget bestemt du tænker den skulle vise?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Og er der noget konkret der går at du tænker middelmådigt design eller er det mere overordnet?

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lav en video med dig selv, hvor du forklarer alle de ting, der står i dine tekster. Håndholdt er fint.

Du er oppe mod stærke konkurrenter, så din hjemmeside skal sidde lige i skabet - den nuværende står ikke til at redde.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Bank:

Lav en video med dig selv, hvor du forklarer alle de ting, der står i dine tekster. Håndholdt er fint.

Du er oppe mod stærke konkurrenter, så din hjemmeside skal sidde lige i skabet - den nuværende står ikke til at redde.

Hej 

Du skriver at "Din hjemmeside sender det signal, at du er sjusket og uprofessionel."   men du mener så at en håndholdt video er fin ? Det må da siges at være  sjusket og uprofessionel at lave en håndholdt video.

Mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Jeg synes at din side er fin og troværdig og dine fotos er gode og troværdige. Jeg kommentere ikke på tekst eller stavefejl kun det jeg ser, at Jakob skriver at din side ikke er til at redde må siges at være overdrevet i mine øjne.

Tror ikke at din side skal være for bling bling mht de kunder som du henveder dig til.

mvh

anders

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!

Mange mange tak for dine kommentarer! Det er jeg MEGET glad for at du siger :)

Rigtig god dag

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fin side

Hellere en side der fortæller om det du sælger, end en side der kan en masse. Det giver kunden indblik i hvad i laver og ikke om i er gode til at designe en hjemmeside.

Væk med stavefejl og væk med de røde knapper, så spiller siden da fint. 

Det med at hjemmesiden ikke kan reddes og at du skal bruge håndholdt kamera og at du skulle være sjusket og uprofessionel, det kan jeg ikke genkende fra din hjemmeside.

Jeg tror bare Jakob er en sur gammel mand... Det lyder meget negativt når han siger noget. Feed-back drejer sig om forbedring og ikke nedgørelse.

Jakob har et par hjemmesider som er flotte at kigge på. Men standard design og ikke ligefrem noget der skriger på dygtig SEO. Nogle gange er det en fordel at starte med sig selv Jakob. Vi kan jo ikke alle være så dygtige som dig. Andreas har lavet et fint stykke arbejde på siden. Og måske kan det optimeres, men grundlæggende er siden fint lavet, med de småfejl der er.

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas.

Jeg synes din hjemmeside er rigtig fin på mange områder. Det er tydeligt, at der er lagt et godt arbejde i websitet.

Du spørger om budskabet kommer frem og om det virker troværdigt. - og det synes jeg i høj grad, at det gør.

Sitet kører https, det er responsivt, nemt at navigere rundt i og der er flotte billeder. 

GREAT WORK :)

Du kan med fordel gøre dit website hurtigere, så du ikke mister potentielle kunder, allerede inden dit website er loadet.

Sidste år oplyste Google at 53% af alle mobile users forlader et site, der tager mere end tre sekunder at loade

- se http://www.marketingdive.com/news/google-53-of-mobile-users-abandon-sites-that-take-over-3-seconds-to-load/426070/

Derfor tror jeg, at du kan få maksimalt udbytte med lavest mulig indsats, ved at minimere load time. Der er en masse quick wins.

Test evt. load af dit site fra mobile device her:

https://testmysite.withgoogle.com/intl/en-gb

Det ser desværre lidt skidt ud.

Du kan måske selv skalere, komprimere og optimere dine billeder. De er alt for store, og er en stor synder ift. hvorfor dit site er så langsomt. Desuden kan du se på muligheder for caching, bundling, minifying, brug af cdn mv., hvis du er teknisk anlagt. Jeg er sikker på, at sitet kan loaded dobbelt så hurtigt, uden at brugeren frarøves noget af oplevelsen. - det vil jo så igen give langt flere besøgende, og desuden give de besøgende en langt bedre oplevelse.

Kig evt. på:

http://optimizilla.com/

Ret effektivt til at behandle dine billeder, og nemt at bruge.

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej. - ellers siger du bare til, så vil jeg gerne grave et spadestik dybere.

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)