Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min hjemmeside troværdig? Kommer budskabet frem?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Mange tak for kommentarerne! Og rigtigt god ide med de røde knapper - nu når du siger det, så kan jeg faktisk godt se, at det ikke ligefrem er nogle man har lyst til at trykke på. Så de skal bestemt have en ny farve - har du evt. nogle ideer?

Og stavefejlene kommer væk som det først i næste uge!

Rigtig god fredag!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw - fornemt! Mange tak for din super fine analyse!

Jeg har slet ikke selv været særligt opmærksom på loading-time, ud over at jeg har prøvet at komprimere alle billederne i photoshop (ved at bruge den der "gem til web" og så nedskalere til omkring 50-60, hvis det siger dig noget?), men det har åbentbart ikke været nok... Er det fordi jeg gør noget forkert i den process eller er det bare bedre at bruge fx optimizilla som du foreslår? :)

Jeg har desværre ikke lige tid til at kigge på de links du sendte lige nu, men de kommer bestemt også på listen til i staren af næste uge!

Rigtig god dag!


Fra Billund
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Det var sørme så lidt. Vi er her vel for at hjælpe hinanden og komme med konstruktiv feedback.

Adobe Photoshop er ikke det optimale værktøj til komprimering. - men jeg tror nu sagtens det kan være fint til dine hjemmeside.

Derimod kan jeg se, at du ikke har skaleret dine billeder ift. den størrelse de skal vises i på websitet.

Et eksempel er dette billede: https://xn--dalbgesejendomsservice-8ic.dk/wp-content/uploads/2017/04/Trappevask-Aarhus-3.jpg

Det er alt for stort.

Prøv at skalere det, så det har den højde og bredde, som det skal have på din hjemmeside. Du sparer plads, din besøgende skal bruge mindre trafik, sitet bliver hurtigere osv. hvis du får optimeret alle billeder (skaler, optimer og komprimer). Desuden er en browser ikke god til at skalere billeder, så det er langt bedre at gøre det i et program, der er beregnet til at arbejde med billeder - inden man lægger det på sin hjemmeside.

Her kan du finde lidt information om at reducere billede størrelser - og også om tool'et YSLow, der er super effektivt ift. at finde forbedringsmuligheder.

Hav en gog dag.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk at siden er ok, når man husker på hvem den skal henvende sig til.

Det eneste jeg ikke er vild med er footeren. Den ser noget tom ud. Fyld noget mere i den, fx hvornår der kan ringes til jer, jeres kontoradresse eller link til Facebook.

Ang. det med de store billeder kunne du give kraken.io et besøg.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige en ting mere.

Hvis du køber domænet DBE-ApS.dk så tror jeg at det er nemmere at huske hjemmesidens navn.
Eller noget helt andet nemt. Du kan jo bare viderestille til den rigtige side.

Personligt ville jeg ikke kunne huske dalbøgesejendomsservice :-)

men det er jo bare en mindre detalje :-)

// Lars

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg har nu prøvet at finde ud af, hvilken størrelse  jeg skal skalere billederne til før jeg ligger dem op, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvilken størrelse de burde have? Ved du hvordan jeg nemmeste finder ud af det?

Og jeg forstår ikke helt der hvor jeg kunne finde informationer? Er det http://yslow.org og er det noget jeg burde installere, eller? :)

Mange tak for hjælpen!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deltro!

Mange tak for indputtet - jeg vil prøve at se om jeg ikke kan gøre lige for at optimere footeren :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Yslow er et plugin til Crome.

Download og installer.

Det ligger oppe i højre hjørne når det er installeret og så trykker du på ikonet når det skal bruges. Det længst til højre.

Tryk på run test:

Vælg components:

Der efter kommer der en rapport frem over din side. Hvilke billeder fylder hvad osv. Så skal du bare have dem en tur gennem Photoshop igen og lave dem mindre.

Start med de største. De små er spild af tid.

PS. Billederne er fra min egen hjemmeside...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart! Nu har jeg fået installeret pluginet og kørt en test på min forsiden, som gav de her resultater:

Er der noget der springer dig i øjnene som jeg burde fokusere på? Altså ud over at få komprimeret billederne :) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 18
Fra  Dalbøgesejendomsservice ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover har jeg også ændret farven på hjemmesiden fra rød til grøn - hvad synes i? Giver det et bedre indtryk? :)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)