Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Shopify brugere som har brug for at betale via EAN nummer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har udviklet en app til Shopify for dem der vil tilbyde sine kunder at betale med EAN nummer

Her er et mere uddybende dokument jeg lige har skrevet.

6813.Shopify EAN payment flow.pdf

Jeg var selv meget frustreret over at der rent faktisk ikke fandtes en betalingsgateway der kan EAN betaling, men det er nok fordi det kun er i lille danmark, man kan betale med EAN.

Kontak mig, så får vi en snak om det, jeg ved en masse om det, efter meeeeeget research.

Mvh,
Ralph

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er du programmør og kan skrive app's til Shopify ? Jeg er fra QuickPay og vi har et Shopify-modul, men vi understøtter som sådan (endnu ikke) EAN.

Men det kunne da for så vidt være oplagt, hvis det har nogen interesse for dig ?

vh

thomas

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidst jeg snakkede med jer, kunne i ikke håndtere EAN betalinger.

Har du et dokument der beskriver hvordan man kan betale med EAN nummer via Quickpays's betalingsgateway?

Så vil jeg meget gerne se det

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har ret - vi understøtter ikke EAN. Men det er noget vi bør og gerne vil.

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har ikke lavet en betalingsgateway, Shopify accepterer ikke flere gateways og de er ret ligeglade med lille Danmark hvor vi betaler med EAN.

Derimod har jeg lavet en super elegant workaround app, hvis nogen har brug for det. Det er et elegant flow, men kunderne skal klikke på et link i bekræftelses mailen det må vi leve med.

Ralph

Tilmeldt 3. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ralph, 

Jeg laver EAN i dag ved at skulle modtage EAN på mail og så selv lave faktura, så ovenstående lyder fantastisk. har du et nummer jeg kan fange dig på?

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er ved at finde et job nærmere hvor jeg bor, da jeg bruger alt for meget tid på transport.

Så, jeg har her et par spørgsmål:

1) Kan jeres Shopify betalings gateway stadig ikke håndtere EAN betaling?

2) Er i interesseret i at jeg tilføjer EAN betaling til jeres nuværende Shopify betalings gateway?

Jeg er programmør men har ikke lave betalings gateway før (det er jo nok de færreste der har det).

Lad mig høre om i stadig går med det i tankerne, jeg passer stadig mit nuværende job, men går til en del job samtaler for tiden.

Mvh,

Ralph

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis

Ja det er det man må gøre når EAN betalig ikke eksisterer.

Men med min metode er der et link på selve ordrebekræftelsen så kunden også får afleveret EAN numre osv. Du skal stadig selv lave fakrtraen efterfølgende. Men når kunden klikker linket i ordrebekræftelsen og afleverer EAN oplysningerne havner hans EAN oplysninger i admindelen så i ikke glemmer ordren.

Nummer 1 ville være at Quickpay får taget sig sammen og tilføget EAN til deres gateway.

Tjek dette dokument: https://sitewalk.one/wp-content/uploads/2017/07/ShopifyEANBetalingsmodul.pdf

Mvh,
Ralph

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ralph Rezende Larsen:
Nummer 1 ville være at Quickpay får taget sig sammen og tilføget EAN til deres gateway.

"taget sig sammen" :)

er det noget du kan rådgive lidt omkring ? I givet fald kan vi (QuickPay) da sikkert godt oprette et projekt med det formål at tage os sammen :)

EAN er dog ikke en betalingsform vi ved pokkes meget om i skrivende stund, men vi er altid åbne for at få vores gateway til at favne bredere.

Fra Malmö
Tilmeldt 12. Apr 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er ikke så hårdt ment, men seriøst, Quickpay er den eneste danske udbyder af betalingsgateway hos Shopify (og der kommer ikke flere til) og den eneste gateway der kan have interesse i at tilføje EAN betaligs muligheden (da andre lande ikke har EAN betaling).
Og jeg er blevet kontaktet af rigtig mange der gerne vil kunne betale via EAN og som muligvis har valgt en anden shop fordi det ikke var muligt.


Hvis du spørger mig om jeg kan lave det, så er svaret ja, men jeg er ikke Shopify ekspert men har bare arbejdet lidt med det. Som programmør kan alt lade sig gøre, det er bare et spørgsmål om hvor lang tid det tager.

Hvis du synes at det er noget i skal have i jeres pakke og har en pose penge med, så lad os snakke om det. Jeg er ikke ude på at tage overpris for det, Det er også en mulighed at finde en Shopify ekspert derude, som kan lave det hurtigt.
Hvis du vil kan jeg godt rådgive med det jeg ved om EAN betaling.

Hvis du vil snakke mere om det sidder jeg på +45 51957757

Mvh,

Ralph

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)