Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til kunstner til sociale medier

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Kan nogen herinde hjælpe mig til at komme mere ud på de sociale medier.

Jeg har en facebook side, med meget lille netværk, jeg har en instagram side,

men for lidt følgere. Hvordan får jeg alt dette til at vokse. Jeg vil gerne koncentrere

mig om at male, og så finde en der kan hjælpe mig med dette, da det virkelig er en

verden jeg forstår meget lidt af. Se mine billeder på instagram  PernilleGundelach

Hilsen Pernille

Håber der sidder en der har fuldstændig styr på alt dette :-)

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille

Et godt råd er, at du kan booste din hjemmeside via de sociale medier. Det er en god ide at ligge 2-3 opslag op pr uge for at fastholde dine følgere. Booste betyder at du fx giver 100 kr., bestemmer din målgruppe og kommer ud til en del flere end blot dem der følger dig.

Jeg arbejder til daglig med sociale medier og markedsføring og hjælper derudover mindre virksomheder med sociale medier opslag, så de ikke behøver gå til de større bureauer.

Skriv gerne en mail til mig, hvis du ønsker hjælp til annefrilev@gmail.com

Tilmeldt 23. Aug 16
Indlæg ialt: 21
Fra  Kamilla Andresen - tekstforfatter og korrekturlæser Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille.

Hvis man gerne vil have flere følgere på sine sociale medier, så kan man, som det også er nævnt her, skrive flere opslag pr. uge eller betale sig fra at 'booste' dem.

Jeg har et lille firma, hvor jeg læser korrektur, skriver tekster og hjælper andre virksomheder med hjemmeside og sociale medier. Gode opslag handler også om gode tekster, så det hænger meget sammen.

Skriv gerne til mig, så kan vi finde ud af en aftale, så du kan koncentrere dig om at male i stedet :)

Hilsen Kamilla, Syntaks.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)