Ja det var meget dumt at du ikke fik en kvittering.
Enig med Jørgen.
Jeg har prøvet noget lignende , hvor IT-systemet var "brudt" ned, men man ville gerne modtage betaling for faktura på kr. 12.500,00. Kvittering "kunne ikke" laves, da firmaet var "ON-LINE". På bordet fandt jeg en bagerpose og herpå måtte leverandøren så påføre nødvendige info, samt beløb modtaget kontant, underskrift og stempel. Mappen for det år, skal ryddes næste afslutning, så forsvinder lugt/duft af kanelsnegl fra kontoret.
Jeg har i en tilsvarende situation, hvor en kunde og jeg havde aftalt en byttehandel, haft held med at forklare kurator sagens rette sammenhæng - alene ved at beskrive det i en mail.
Start med dialog - hold fast i, at du ikke vil betale to gange - hvis du ikke hører mere, så vent på stævning.'
Hvis du har mulighed for at anskueliggøre, at du har betalt kontant, så inddrag dette i dialogen.