Jeg tror, at hun vil tjene bedst på sine tekster, hvis hun forsøger at "komme i stald" hos et bureau. Jeg oplever, at langt de fleste, som starter på den måde, som du beskriver, forlader markedet ret hurtigt. Nogle enkelte bliver - og de sætter i regelen deres priser markant op. Jeg selv startede (for rigtig mange år siden) med at sætte en timepris, som lå pænt højt i forhold til resten af markedet. Min filosofi var, at jeg hellere ville arbejde halvt så meget til en rimelig pris end dobbelt så meget til en urimelig pris. Min virksomhed har haft 18 års fødselsdag i år, og det går fortsat godt. VH Hans |
I taler jo meget om pris her,,for at få succes eller ej.
Lasertryk fik jo stor succes med at være og vil være billigst.
Jeg havde engang en kunde,, som ville starte sin egen frisørsalon og han gik rundt i KPH og tjekkede priser. Han valgte at være markant dyrere end de eksisterende og inden for nogle få år havde han 10 salonger i Tyskand,,, som gav guld
Han valgte snopperne med vilje...