Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wix.com eller wordpress.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg ville høre af hvem hvad i syndes der er bedre wix.com eller wordpress.com.

Jeg ved ikke hvem der er bedre til SEO og den slags. Jeg vil bare gerne hvide pro og kontra ved hjemmesiderne.

Jeg vil lave en webshop.

På forhånd tak :)

Mvh Andreas 

SecretOne™

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden tvivl WordPress.

Du har mange flere muligheder med dette system.

Tilmeldt 27. Apr 16
Indlæg ialt: 32
Fra  eWay-CRM - Org. 999236340 Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

wix.com er enkel og du setter du opp en vakker webside eller webshop i løpet av vært kort tid.

wordpress.com er ikke enkel og det er mye å sette seg inn i, men resultatet er bra.

Når det er sagt; wordpress er nok uten tvil den beste ... til det meste :)

Mvh

Stein Eksveen

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen af delene

Wordpress.com er fint til blogs, men du skal over i en self-hosted wordpress løsning, hvis det skal give nogen mening

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allemsammen tak for at i har givet mig nogle tipps, men kunne i ikke lige give nogle tipps i hvad for områder vær webbuilder har?

Mvh Andreas

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Som der også bliver skrevet i et tidligere svar, så vil jeg helt klart anbefale en hosted Wordpress. Hvis du har spørgsmål til hvordan man installere Wordpress på dit eget domæne, kan du sende mig en privatbesked, så skal jeg hurtigt guide dig således at du kan få installeret det. 

Må man spørge hvilken webshop du har planer om at starte? 

Ha' en god aften :-) 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Project1

Tak for dit svar :)

Jeg starter et tøjwebshop med mit eigen tøjbrand. 

mvh 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre du har 5000-10.000 kr du kan betale for at få en ok wordpress side, ville jeg anbefale dig Weebly.com - som er enklere layoutmæssigt end WIX, men det betyder så også at det ikke kan blive så grimt. 

Jeg ville køre med en butik på weebly.com 2-3 måneder - du får et knaldprof layout - og det er let at sætte op - og så kan du se om dit koncept holder. Det koster 200-300 kr. pr. måned. men hvis konceptet holder,  kan du bruge xxxxx kr. på at få lavet en flot Wordpress side af en af herrene her på tråden. 

Weebly og Wix har totalt sikre servere - siderne kan altid vises - der er ikke "nedetid" - desuden ingen opdateringer som der ustandseligt er på Wordpress - hvor du i princippet kan risikere at den side du har idag, ser helt anderledes ud når du står op i morgen fordi et plugin er ændret- nej, nok lidt af en overdrivelse, men alligevel - det kan ske. 

Uanset hvad du gør, så find først ud af hvilke krav du har til betalingsløsning, - skal man kunne betale via visa-dankort eller er paypal nok? det betyder også noget for valget. 

Uanset hvad må du heller aldrig gå i gang med at lave din egen Wordpress side for at gøre det "gratis" - så vil du ende med at bruge så mange timer på webdesign at du ikke har tid til at arbejde med dit tøjbrand og så ryger hele dit iværksætterprojekt :(

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Det lyder godt nok spændende! Hvis du får brug for hjælp til at sætte din side op, kan du bare sende mig en besked. Jeg har selv sat et par webshops og lavet i Wordpress, så du skriver endelig bare. Så skal jeg nok prøve at guide dig så godt som muligt :-)  
Hvad med markedsføring, har du gjort dig nogle tanker omkring det, og budget hertil? 

Venlig hilsen

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)