Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wix.com eller wordpress.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Der er både fordele og ulemper ved begge. Og hvis du ikke er dygtig eller finder det tidskrævende at bruge tid på, så kunne outsourcing være en mulighed. 

Når du har gjort dig alle overvejelser, lavet en forretningsplan - fundet ud af koncept, målgruppe osv, så kunne det være en god idé at finde nogen der hjælpe dig med at udvikle en hjemmeside, der passer efter lige netop dine og målgruppes behov.

Her kunne Philscan helt sikkert være en idéel mulighed. 

Hos Philscan har vi masser af erfaring inden for web development. Vi kan hjælpe dig med at udvikle dine online-forretning med vores internethandelsløsninger, der er nemme at vedligeholde og udvikle. Vores løsninger er tilpasset enhver skærmopløsning og mobil enhed, så du kan imødekomme behovene hos dine kunder. 

Nu tænker du måske hvorfor starte dit store projekt med en filippinsk virksomhed. Det er der et godt svar til. Først og fremmest kan du jo snuse lidt rundt på vores hjemmeside og se udtalelser fra vores tidligere kunder. Filippinerne er i sandhed et land, hvor livskvalitet kan kombineres med gode forretningsmuligheder. Filippinernes officielle forretningssprog er desuden engelsk, og ikke nok med det så er Philscan grundlagt af Per Stangegaard, så vi har stor erfaring med særligt Danmark og har desuden løbende danskere ansat.

Men send mig da en mail (kristinaphilscan@hotmail.com) med lidt flere detaljer omkring dit projekt, når du har fået gjort dig alle de indledende overvejelser. Så kan vi sammen finde ud af en løsning, der passer bedst til din vision.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Kristina Robles

http://www.philscan.com 

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Wix er en udemærket og nem løsning, hvis der blot skal sættes en simpel hjemmeside op.

Hvis du kræver flere og mere tekniske funktioner, vil WordPress være løsningen for dig.

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay supper tak Mads :)

Mvh Andreas

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil uden tvivl også sige WordPress.

Og det behøver overhovedet ikke koste 5-10.000 kr. at lave en flot side i WordPress.
Der findes en masse templates du kan købe billigt eller finde gratis, og så er du smukt kørende.

Selve installationen på dit eget domæne, har vi allerede gjort for dig på forhånd her:
https://www.bubundu.com/wordpress

Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, jeg er supper glad for at i har lavet så mange gåde indlæg som virkelig har bragt mig videre til min endelige beslutning.

Mvh Andreas

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)