Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra kina

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, jeg skal til at importere elektroniske varer fra kina, problemet er at jeg har fundet ca. 10 sælgere/fakrikker fra alibaba som sælger næsten det samme til forskellige priser, er det fordi de handler fra hinanden eller pga kvalitet eller noget tredje ?

jeg har tænk mig at selv at tage derhen for at kigge på fabrikkerne og varerne, har i nogle råd om hvordan jeg presser prisen eller finder en god kvalitet ?  

og har man mulighed for at blande varer fra forskellige fabrikker så man kan have det hele i en container så man sparer på fragten ? 

kender i danske firmaer i hongkong eller i quanzhou som ville kunne hjælpe mig importen ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil jeg kunne spare meget hvis jeg kom direkte kontakt med fabrikken eller en agent i kina ? 

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

de elektronisk ting som f.eks grill og friture jeg køber skal de være godkendt så man kan bruge dem i dk ? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

ja ikke bare CE mærkede men ægte CE godkendte (masser af snyd) og ansvaret er alene dit

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Etnisk-supermarked,

Lige et godt råd fra en gammel kina gut der har været nede i samtlige huller den bumlede silkevej kan byde på. 

Stop alt hvad du har gang i, få dig en elev/trainee-stilling i en form for import/eksport virksomhed, eller tag til Kina og brug noget tid i et internship i en virksomhed derude og få opbygget den viden og erfaring du mangler. Blot de spørgsmål du stiller til Alibaba agenter, producenter i Kina og CE/type godkendelser fortæller mig at din risiko for et flop er 99%. Beklager at skulle være en røv og en show-stopper men tro mig, det kan blive meget dyrt.. 

Hvis du ikke er til at stoppe, så alliere dig i det mindste med nogle af de danske agenter der er bredt repræsenteret her på Amino og bosat i Kina.

Uanset, så god vind :) 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for hjælpen martin, jeg har tænkt mig at tage til guangzouh/hongkong, kender du nogle danske agenter/firmaer som jeg kan kontankte ? 

Fra SHENZHEN
Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi, This is Jack,  we can help you import the goods to Denmark . 

We can help you to collect goods from different suppliers and load into one container , 

This is BDS , www.bdslogistics.net,. we are the logistics and trade company , In Denmark, we also have business partner around 8 years, 

If you need any help from China , pls feel free to touch us , 

Mail: jack.an@bdslogistcis.net 

Skype:tony520888

Fra solrød
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brugt en Kinesisk agent på wholesale markederne i Guangzhou.

Hun viser dig de markeder du har interesser i, og ved køb samler hun dine ordre ind, så de bliver sendt samlet.

Hun charger ca. 5 % i kommision.

Se pb.

Vh

Jimmy

Fra SHENZHEN
Tilmeldt 16. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Jimmy 

Nice to meet you , Do you need any logistics services in and out of China, 

Thanks, 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)