Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en markedsplatform ligesom DBA/ Gul&Gratis, Ebay osv.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i gang med en forretnings ide hvor jeg skal havde en markedsplatform som sælger ting indenfor en bestemt kategori. Derfor søger jeg nogen der kan lave en markedsplatform i stil med DBA/ Gul&Gratis, Ebay, Bilbasen osv.
Er der nogen her hjemme der kan kode sådan en hjemmeside, eller skal man til udlandet, eller vil det være billigere at ansætte sine egne til at kode hjemmesiden?
Og hvis der er nogen der kan kode den, hvad skal jeg regne med at det vil komme til at koste mig?

Mvh
Frederik

Tilmeldt 27. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt klares ved os http://danskfirmaprofil.dk

Skriv en mail med de specifikationer som du har krav til siden og dit budget så finder vi en skarp pris til dig. 

Hilsen http://danskfirmaprofil.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sikkert finde mange der kan kode det til dig, både i dk og i udlandet.

Du vil helt sikkert spare penge ved at få det lavett i udlandet, men det kommer jo an på dit budget.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Amandus:
Derfor søger jeg nogen der kan lave en markedsplatform i stil med DBA/ Gul&Gratis, Ebay, Bilbasen osv.

Slå det op på Amino Freelancer. Hvis der kommer for mange "det kan jeg" så låser jeg med henvisning til Freelancer

Frederik Amandus:
Er der nogen her hjemme der kan kode sådan en hjemmeside, eller skal man til udlandet, eller vil det være billigere at ansætte sine egne til at kode hjemmesiden?

Ja nej eller måske..... Du skal lave en kravsspecifikation (eller få alle dine ideer ned på skrift) og med det kan du så finde ud af hvad det vil koste.

Frederik Amandus:
Og hvis der er nogen der kan kode den, hvad skal jeg regne med at det vil komme til at koste mig?

Alle programmører kan lave sådan en... Det vil koste dig mere end du får at vide :D

Generelt kommer du med for lidt info.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil koste fra 100.000 - 1.000.000.

Det vil være billigere, at finde dig en kode-parnter fx via baseup.dk.

Selv at bestille arbejdet i udlandet kan være "dyrt", hvis du ikke noget erfaring med it-projektstyring og kravsindsamling.

Af erfaring vil jeg afsætte 2000 timer til udvikling - så handler det bare om at du finder den "billigste" timeløn. Jo mere præcis du kan blive i kravsindsamlingen, desto bedre kan en udvikler estimere hvor lang tid der skal bruges.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville nu ikke vælge den med den billigste timeløn. Det er for naivt at tro at man kan finde en programmør, give ham en kravspecifikation og så forvente at få et færdig projekt efter x antal estimerede timer.

Dem der koster er også dem som kan leverer og få projektet i mål

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar alle sammen.
Hvis jeg skal havde specificeret, er der så nogle der kan gøre sådan noget og hvad vil det koste?
Jeg har en meget god ide om hvordan jeg ønsker det skal være, men jeg er ikke helt sikker på at jeg er "dygtig" nok til at få det beskrevet rigtigt, så man ikke tager fejl af hinanden.
Mvh
Frederik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Amandus:
Jeg har en meget god ide om hvordan jeg ønsker det skal være

Skriv alt ned. Du skal ikke tænke på om det er "korrekt". Giv det derefter til en der kan "renskrive" det som en teknisk kravsspecifikation hvor I har en dialog kørende og når du er tilfreds med det arbejde så har du et stykke færdigt dokument du kan gå til en udvilkler eller udviklerhus.

Jeg har selv gjort det på den måde at jeg har fået kundens oplæg og med det så har jeg selv skrevet den kravspec. jeg skulle bruge. På den måde vil der ikke være nogle misforståelser og jeg kunne selv finde nogle spørgsmål som kunden ikke havde tænkt på.

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er dit budget? Jeg har lavet lignende før, hvis alt design er på plads, så kan jeg kode det på en måned eller to. Og forresten, jeg koder ALDRIG seriøse projekter i Wordpress, det er altid kodet fra bunden, med eget CMS osv.

Men som Niels også siger, så skriv alle de idéer du har til projektet ned og lav nogle forskellige sketches af hvordan du vil have siden til at se ud, og gå det igennem med en udvikler. Så kan han eller hun hurtigt fortælle dig hvad kan lade sig gøre, hvad der ville virke bedre, eller om noget slet ikke ville fungere.

Og husk også på at det ikke er alle programmører der er lige stærke på det grafiske og design delen, så hvis programmøren også skal bruge sin tid på at designe siden, så vil det koste yderligere.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Nu har jeg undersøgt markedet lidt, og jeg har fået et rigtigt godt tilbud fra en som mener han kan lave den, vi har dog ikke snakket om alle detajlerne endnu.
Det eneste der bekymre mig lidt er at han vil lave den i Wordpress, kan man lave så "stor" og avanceret hjemmeside inde i Wordpress?
Vil i dele jeres erfaringer omkring dette punkt?

Med venlig hilsen
Frederik

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)