Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave en markedsplatform ligesom DBA/ Gul&Gratis, Ebay osv.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er om at foreslå CMS'er så kan Umbraco også være med på vognen som et godt skalérbart system.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen mange tak for jeres input.
Vil "alle" programmøre kunne arbejde i de CMS systemer i forslår, eller begrænser det også?
Og hvis jeg får det lavet fra bunden af en, vil det så kun være ham der efterfølgende vil kunne rette i det eller vil man stadig kunne skifte programør?

 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Amandus:

Igen mange tak for jeres input.
Vil "alle" programmøre kunne arbejde i de CMS systemer i forslår, eller begrænser det også?
Og hvis jeg får det lavet fra bunden af en, vil det så kun være ham der efterfølgende vil kunne rette i det eller vil man stadig kunne skifte programør?

Så længe at de kender til de sprog der bliver brugt, så burde det ikke være noget problem. Nogle har dog lidt forskellige måder at kode på, så det skal en evt. ny programmør lige sætte sig ind i først, men ellers kan man godt skifte.

Vil dog anbefale at ham du får til at lave siden, (hvis der er WP) laver en liste over alle de filer han har været inde og ændre.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 22. Feb 16
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg har lige nogle flere spørgsmål, jeg er i konkakt med nogle stykker som kan kode siden for mig, det er dog ikke kodet helt fra bunden men bruger platforme til at lave dem på fordi det er markantbilligere og jeg ikke har 200.000 til at ligge for en hjemmeside pt.
Jeg vil høre jer om Wordpress eller Symfony er platforme hvor siden kan kodes på og hvis det nu bliver en populær hjemmeside (som jeg selvfølge håber) hvor mange besøgende vil en hjemmeside i wordpress eller Symfony så kunne håndtere uden at blive alt for langsom?

Mvh
Frederik

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)