Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man lave sit eget affiliate program

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med tankerne om, at lave en ny affiliate hjemmeside, men for at det giver mening at lave sådan en side som jeg har i tankerne, kræver det at jeg har massere af forhandlere i mit netværk. Problemet ligger så i, at der ikke er så mange forhandlere at vælge imellem hos partnerprogrammer, inden for det som jeg vil sælge.

Derfor tænkte jeg på, om ikke man kunne lave sit eget affiliate program på en eller anden måde. Det skal ikke være et program som andre kan tilmelde sig, men kun et hvor jeg har mulighed for at spore salg på forhandlernes hjemmesider fra min affiliate hjemmeside.

Jeg regner ikke med at få en opskrift kastet i hovedet på, hvordan man spore disse salg, men måske "bare" et lille hint til, hvad jeg skal arbejde med.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke spore salget på andres hjemmeside, uden at have adgang til deres kildekode.

Hvad du kan spore er, hvor meget trafik du leverer til deres sider (se "Google Tagmanager link click tracking" guides).

Jeg forstår dog ikke, hvad du vil frem til: Hvis siderne ikke er medlem af Partner-ads, Adservice eller andre, får du dem næppe med i din egen lille klub.

Overvej evt. at overtale de relevante til at hoppe ind i et affiliatenetværk, find nye relevante sider eller gå til en helt ny niche.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du kan gøre, er at kontakte en udbyder du gerne vil "forhandle fra" som ikke er på de affiliate sites du benytter og sende dem en mail, hvor du skriver

Hey

Vi kunne godt tænke os at sælge jeres produkter igennem affiliate, kunne i overveje at blive kunde hos x affiliate netværk.

Det kan jo være, den forhandler ikke har overvejet den marketing metode, og så giver du dem måske en ny fordel, de ikke havde før.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)